Vem är normal egentligen?

Onsdag, tredje arbetsdagen för denna vecka och ikväll står det grekiskt på menyn, jag längtar redan. Jag har haft en skön nattsömn och känner mig utvilad och pigg.


På vägen hit imorse såg jag en kvinna som gick underligt, som om hon gick stavgång fast hon hade förlorat stavarna. Hon tog höga kliv som om hon hade en tung kedja fäst runt benen och hon förde armarna upp och ner på ett mycket speciellt sätt. Visst är det härligt att vi alla är olika, men jag hade aldrig kunnat med att gå på det där viset, såg faktiskt helt galet ut. Det hade väl varit bättre att hon hade haft ett par stavar och gå med kan man tycka. En kollega sa till mig för ett tag sedan att på landet där finns det väl mycket lustigt folk (han är en riktig  urstockholmare), men jag måste faktiskt säga att det är precis tvärtom, gå tjugo meter på Götgatan och du ser fler kufar än normala om man nu kan definiera vissa människor som mer normala än andra?! Ja, ja nog om detta!


Nu på förmiddagen kommer nästa grupp med internstudenter eller vad man nu ska kalla dem, och jag måste ta tag i en verksamhetsplan för 2009 som jag ska presentera för landets skadechefer på tisdag nästa vecka. Känner redan ett sug i magen vid blotta tanken på detta, men med en Power Point presentation i bakfickan kan väl inget gå snett, eller så kan det göra det, hmmmm! Jag får väl helt enkelt koppla på charmen så går det väl av sig själv, tur att jag är ett charmigt litet stycke, haha ;-)


Nej nu ska ni slippa läsa mer svammel för en stund. Jag är faktiskt ärligt förundrad över att folk verkligen går in här och läser och vissa dagligen. Det är verkligen SKITKUL och jag är sååå tacksam för det. Tack snälla ni! 

Vad vill ni att jag skriver om om ni skulle få önska? Man vill ju alltid sträva åt att bli bättre...


Bild: Privat. *Jag idag*


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tänk för att jag ska de.... haha

Igår sa jag upp mej. och den 1/12 ska jag gå tillbaka till min gamla arbetsplats men dock göra andra saker. Känns bäst och bra så. :-)



Haha gillar ju din blogg för att du skriver om de du gör, allt mellan himmel o jord :-P

Ha en toppen dag, KRAMAR

2008-11-05 @ 10:25:28
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra:

Grattis, vad skönt att du kan gå tillbaka och så slipper du ha måndagsångest och räkna ner var eviga vecka =) Kram

2008-11-05 @ 10:48:28
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Om ditt smink o kläder o visa privata bilder på sånt.

2008-11-05 @ 11:33:01
Postat av: Anna Larsson

Hej Anna!

jag är väldigt dålig på att skriva kommentera, men jag ska bli bättre LOVAR!!

Jag gillar din blandning av shopping,inredning,mat,och dina roliga tankar!! det vill jag läsa om. Jag gillar din blogg precis som den är!!

hoppas du får en bra dag!

Anna på Gotland

2008-11-05 @ 11:42:23
Postat av: Sabina

Lite mer om smink & hudvård kanske skulle vara trevligt att läsa! Kanske dina 5 bästa skönhetsprodukter eller nåt liknande:)

2008-11-05 @ 11:49:18
Postat av: Emelie

Du kommer fixa det galant!

Hoppas du får en bra dag sötis!

Kram!

2008-11-05 @ 12:44:29
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Maken

Skriv mer om hur underbar din man är, vad han ska få för presenter och julklappar och annat saliggörande. Det tycker jag är bra läsning ;-)



PS Du skriver underbart som du gör :-)

2008-11-05 @ 13:17:37
Postat av: Svägerskan

Klart att brodern hade vissa önskemål;)



Helt klart en mycket bra blogg du har så jag tycker att det är bra som det är!!



Kram och ha en bra dag i detta soliga vädret och hoppas du får njuta lite ikväll av bra mat och något gott att dricka!!

2008-11-05 @ 13:43:35
URL: http://marikrokodil.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tycker också att du bara kan fortsätta som du gör :) Kram!

2008-11-05 @ 13:48:07
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: grombaben

Haha, ler av maken:) Så søte dere virker!!! :)



Jeg syns du kan fortsette akkurat som du gjør, ELSKER bloggen din:) KLEM fra meg

2008-11-05 @ 14:26:15
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: Fia

Frågestund! :D

2008-11-05 @ 19:24:53
Postat av: Li

Frågestund vore kul!

2008-11-06 @ 00:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0