Hej mitt vinterland!


Bild: Privat

vaknade vi denna lördag till rena rama julstämningen ute. Synd att första advent inte är denna helgen, men kanske ligger snön kvar, vem vet?! 

Här låg vi lite längre idag och jag har i stort sett bara hunnit med en god frukost samt läst Dagens Nyheter. Ett litet telefonsamtal med min söta mamma som ringde och grattade mig på min namnsdag har också avklarats, men thats it! 

Nu ska jag ta mig en varm och lång dusch och sedan ska jag bara mysa omkring här hemma i en skön och ledig outfit med mina gosiga duntofflor på fossingarna och bara njuta av att det är lördag! Eventuell ska jag baka en sväng om andan faller på, den som lever få se helt enkelt =)

Ha en fin lördag, kramar!  


Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt med snö

2008-11-22 @ 16:57:31
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Anna

Anna:

Ja det är riktigt mysigt faktiskt och så blir det lite ljusare ute. Kram!

2008-11-22 @ 18:43:45
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0