Lugn fredagkväll!

Möttes av en tom lägenhet när jag kom hem från jobbet idag. Jag kommer att vara ensam hemma hela helgen då maken är i Skåne, känns lite tråkigt när det är adventhelg och allt, men imorgon får jag i alla fall trevligt besök av min vännina Therese, det ska lagas mat, drikas vin, skvallras och bara mysas för hela slanten. Ser framemot det då vi inte setts på väldigt länge.

Ikväll blev det take away från MAX, tyvärr var hamburgaren i stort sett kall när jag väl var hemma och satte tänderna i den, så det var inget hit. Ska trösta mig senare framför "Idol" med glögg och mina saffransmuffins som förövrigt gjorde fullkomlig succé på fredagsfikat på jobbet idag och helt ärligt förstår jag varför för de är riktigt, riktigt goda och de var dessutom superenkla att baka, så testa! Receptet hittar ni HÄR! Jag ska baka fler längre fram och ta med hem till familjen på julafton tänkte jag.  

Imorgon ska jag adventspynta det sista och så ska jag ta mig en långpromenad innan Tessan kommer hit på kvällen!

Ha en riktigt skön fredagskväll, själv kommer jag troligtvis somna i soffan, för jag känner mig rätt trött nu när jag sjönk ner i soffan.

Kram på er! 

  
Bild: Privat


Kommentarer
Postat av: Mira

Ha bästa kvällen, sötis!!



Du fick mitt sms igår va??



Kram kram

2008-11-28 @ 18:48:34
URL: http://mirizen.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ååå så kul att dem gjorde succé! Förväntade mej inget annat heller *ASG*

Här har de bakats nästan hela dagen, galet men va gör man när man är ledig!

Sov gott och ha en mysig solokväll!

Finns på msn om du är alldels för ensam! KRAMAR

2008-11-28 @ 18:57:19
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0