En snygg stämningshöjare!




Vi har som bekant en "öppen spis" som man eldar med biobränsle i hemma hos oss, den ger inte ifrån sej varken rök eller lukt, toppen som substitut om man bor i lägenhet och inte har möjlighet att installera en riktig braskamin. Nu på vinterhalvåret är det en riktig stämningshöjdare med en brasa och vi är väldigt nöjda med vår spis.

Går du i spistankar vill jag nu tipsa om en riktig godbit med samma funktion som vår. Jag tycker att den är skitsnygg och hade vi inte redan den vi har skulle jag slå till på denna på momangen. Vart man finner den? På Rusta och inte nog med det, den är enligt uppgift dessutom prissänkt från 1.995 kr till 995 kr, så går du i spistankar tycker jag absolut att du ska spana in denna fortast möjligt i närmaste butik! Bara ett litet tips i vintermörkret! 

Kommentarer
Postat av: Fru A - Carin

Vi har hus med öppen spis i vardagsrummet, men vi vill ha en "fuskspis" i sovrummet på övervåningen oxå... Den du tipsade om var tokfin & vilken bar pris:)! Jag hittar inte den på Rustas hemsida, är du säker på att den kommer därifrån? Vill ju köpa!!

2008-11-30 @ 15:18:17
URL: http://frufa.blogg.se/
Postat av: Anna

Fru A - Carin:

Jodå spisen är från Rusta, har sett den i flera bloggar nämligen, men jag finner inte den heller på hemsidan. Du får åka till rusta och spana.



Här ser du den från Husmusens blogg:



http://husmusen.blogg.se/2008/november/oppen-spis-for-1995-kronor.html#comment

2008-11-30 @ 15:31:00
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0