Änglavakt!



Bilder: Sköna Hem

Vaknade till en regntung och grå tisdag med en enda tanke malandes i huvudet. Det är verkligen värdelöst när man får en punkt på en dagordning och så är punkten förlagd mellan klockan 14:30-16:00, med andra ord kommer jag endast ha min presentation på hjärnan fram tills i eftermiddag och pulsen kommer ju garanterat höjas ju längre klockan närmar sig halvtre. Bättre att vara först ut så har man liksom gjort av det, men ikväll efter allt blir det den sedvanliga tisdagsmiddagen på krogen, så några glas vin och en grillad svärdfisk har jag att se framemot som en belöning.


Förresten igår kväll när jag gick hem från jobbet runt 18-tiden blåste det rejält ute. Då jag passerade ett bygge faller en stor playwood skiva på 2x2 meter (skulle jag tippa att den var) ner precis där jag två sekunder tidigare hade gått. En man som jag möter mitt under tumultet säger till mig "det där kunde gått riktigt illa, du borde gå och köpa dig en lott, för du har turen på din sida idag" Efteråt blev jag en aning skakig, men kände att jag hade min skyddsängel på axeln som skyddade mig hela vägen hem. Blev ingen lott heller, var kanske dumt, lite extra klirr i kassan skulle inte sitta fel ;-)  

Nu önskar jag er en bra dag i höstrusket!

Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Oj ja du hade verkligen ängla vakt!

Lycka till idag, de kommer gå så bra såååå!!

Kramis

2008-11-11 @ 11:45:26
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin blogg du har!Kommer tillbaka och läser.

2008-11-11 @ 11:52:51
Postat av: Dinka

Så vitt och fint.Lycka till med din presentation.



K R A M

2008-11-11 @ 12:38:04
URL: http://dinki.blogg.se/
Postat av: Jill

Det är skrämmande lätt hur allt kan du slut på ett ögonblick om man inte har den där änglavakten. Kram

2008-11-11 @ 15:28:46
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Elin

Fin blogg du har! Ibland känns det verkligen som om någon vakar lite extra över en. VIlken tur du hade!

2008-11-12 @ 10:55:04
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0