Mindre än en vecka kvar

Så är man då inne i bröllopsveckan, för nu är det BARA ynka 6 dagar kvar tills man står där vid altaret och ska säga ja till varandra. Jag är inte nervös (än i alla fall), men jag drömmer mycker om den stora dagen på nätterna och då kan jag meddela att det bara är en massa strul som händer och inget fungerar. I natt var det brudbuketten som inte blev som den skulle (minst sagt, inte en blomma var rätt i buketten) utan den såg ut som en man köper på ICA för 39.90. Iförrgår drömde jag att på självaste bröllopsdagen hade jag en massa kvar som inte var gjort, festhäfte, vigselblad mm och innan det har jag drömt att jag inte kom i klänningen när det väl var dags.. Så i det undermedvetna är jag kanske inte så lugn som jag verkar =)

Festhäftena
är nu klara, det blev inte med stämplar på. Jag är motvalls helt enkelt och tycker att det blir stilrenast utan dem, sedan är jag lite "rädd" att det ska kladda sig under transporten på 49.22 mil, plus att det finns mycket annat som är roligare än att trycka en stämpel 160 ggr ;-) (Det var nog det sistnämda som vägde mest över i beslutet) Nu håller jag på att skära ut vigselbladen till kyrkan, när det är klart ska de hålas och sedan ska ett organzaband fästas i hålen (vem trodde något annat, haha!) sedan är de också klara, det kommer då att kännas som en befrielse kan jag meddela!

Nu blir det brunch!  

Kram på er mina söta läsare!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Hej söta Bride-to-be'n !

Visst var det förskräckligt att Charlotte fick så kass placering. Känns ändå som att hon gjorde allt perfekt. Ryssland gillade jag inte alls. Grekland eller de andra i topp 5 hade funkat för mig.

Jag förstår dig absolut att du måste preppa allt inför bröllopet. Men såklart tråkigt att vi inte kan träffas =) Hoppas det kan bli vid något senare tillfälle. Ha en härlig söndag !

Kramar.

2008-05-25 @ 13:49:30
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra att du lydde mitt råd utan stämplar ;-) kanske inte var min synpunkt som var avgörande ha ha ha ..... men jag kan ju sitta och tro det. Jag är supernyfiken på dina vigselprogram, du lägger väl ut bilder sen?? Har beställt massa sidenband och organzaband från en tjej som bor tillfälligt i turkiet så här ska pyntas lääääängtar men först har jag två tentor som måste klaras av i veckan, sitter och tentapluggar med tankarna på annat håll ... BRÖLLOPET så klart. Tänk att du snart är där, jag har två månader kvar men tiden kommer rusa iväg det vet jag. Nä nu måste jag doppa ner huvudet i lagboken igen, skulle bara kika in och säga hej, kram från Anna

2008-05-25 @ 13:51:30
Postat av: Zandra

Ja nu är det inte långt kvar alls tills Dagen det!

men visst är du väl ledig till veckan? Så spännande!

Allt kommer klaffa och gå galant, och du kommer garanterat komma in din vackra klänning!

Njut av solen och av dessa "lediga" dagar. KRAM

2008-05-25 @ 14:00:32
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

Malin S:

Du måste höra av dig nästa ggn du är påväg hit upp, lova det =) Kraaam



Anna:

Haha, ja tack för ditt råd, jag håller med att det är väldigt fint utan stämplarna, väldigt stilrent, så det får bli så =) Bild kommer på dem när de är klara.. tar ju såndan tid bara att skärna, håla och knyta ;) Ha en fortsatt skön söndag och lycka till med pluggandet och tentor! Kraaaamm



Zandra:

Nej jag är inte ledig, det är därför jag kommer att vara tvungen att använda all ledig tid på eftermiddagarna och kvällarna ;) Jag är ledig på fredag annars en vanlig arbetsvecka! Massa kramar



2008-05-25 @ 17:45:00
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åhh jag blir pirrig i magen bara av att läsa om de ynka 6 dagarna som återstår...haha

Men tänk såhär...infaller ngt "oplanerat" under bröllopet så får ni ett minne för livet som ni kommer kunna skratta åt tillsammans många gånger. Det är ju det som är charmen:)

Stressa inte ihjäl dig i veckan nu och kom ihåg skönhetssömnen (även om du inte behöver den, sötnos)

KRAM KRAM

2008-05-25 @ 19:02:24
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Annelie

shit 6 dagar, känns som det bara var några dagar sen vi sa att jag skulle komm dit och fota ;)



är riktigt pepp! Detta kommer bli suveränt :)

Ha det underbart så ses vi på den stora dagen.

kramkram!

2008-05-25 @ 20:09:41
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/
Postat av: Katta

Tiden går verkligen läskigt snabbt just nu o snart är vi (ok, ni) där =) Jippi! Själv skulle jag förmodligen vara ett nervvrak så jag förstår dig till fullo. Allt kommer dock gå strålande och snart är du fru! Hur coolt är inte det!? =)



Ha en mysig kväll med vigselbladen nu, stora kramar

2008-05-25 @ 20:39:51
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Madeleine:

Hehe, lovar att inte stressa, känns rätt bra just nu så jag ska nog slippa stressa (hoppas jag..) Många kramar



Annelie:

Ja fattar du vad tiden går, inte klok egentligen, känns inte länge sedan vi bestämde att du skulle fotografera men det är ju x antal veckor sedan nu.. Vi ses =) Kramar



Katta:

Ja visst går den läskigt fort, håller med, känns helt ovekliget. Ja snart är jag FRU, det är coolt, ser framemot att få säga min man/make om J =) Ha en mysig tv-stund nu. Kram kram

2008-05-25 @ 21:45:16
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0