Delivery

Sitter och väntar på ett telefonsamtal från Box Delivery. De ska komma med vårt nya köksbord och våra stolar ikväll. Är en aning "stressad" av att jag har en massa att fixa med inför morgondagen och resan ner till Göteborg. Jag ska vara på Centralen redan kl 05.40 imorgonbitti. Jag måste kliva upp huuuuuur tidigt som helst, så jag får se till att komma i säng tidigt. Kom precis på att jag ska ringa och boka en taxi också så jag inte står där imorgonbitti och inte får tag i en, för tåget lär väl inte vänta på mig.   

På tal om telefonsamtal så ringde min söta och rara vännina M ikväll. Hon bor i Örebro numera så det har inte blivit av att vi setts på länge, men det ska vi råda bot på nu framöver kom vi fram till. Så en tjejkväll eller något annat kul ska vi boka in framöver :-) Så skoj att prata med dig vännen!

Nej nu får de allt komma med möblerna..

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha förstår att du är otålig, vem skulle inte vara det när man väntar på nya möbler! hihi

Ha en skön kväll och hoppas du kommer upp imorn ;-) KRAM

2008-05-05 @ 20:02:21
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag är precis som du, kan inte alls vänta. Anders brukar skratta åt mig för att jag beter mig som ett barn på julafton som väntar på tomten :)

2008-05-05 @ 20:47:51
Postat av: Anna

Zandra:

Haha, nä är som julafton, men nu är bordet här så min otålighet är över för denna ggn ;) Godnatt! Kraaaam



Mia:

Nä men visst är det bland det tråkigaste som finns och vänta, jag håller med du ;) Godnattkram

2008-05-05 @ 22:17:55
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0