Hemma tidigt..

Jag redan hemma idag, traskade i snabb takt hemåt i regnet, som tur är hade snälla Carolina på jobbet ett extra paraply som jag fick låna, så det gick ingen större nöd på mig. Skönt att få en promenad efter allt sittande på rumpan framför skrivbordet på dagarna. Det är verkligen lyx att kunna gå till jobbet och kunna gå hem, man är så fri, ingen styr en utan jag och mina ben sköter oss helt själv, underbart! Nu ska jag laga till mina älskade scampi och äta tillsammans med en god sallad, det är smalmat som gäller nu så här 17 dagar kvar innan sista maj! På återseende!

 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Själv har man ätit "smalmat" X antal år och inte blev jag gift...haha Men det kanske kommer ;)

Här är det också matprogram på TV och ser fram emot Leila som bakar klockan 21.00.

Ha en mysig kväll! KRAM

2008-05-14 @ 20:15:09
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna

Madeleine:

Hahaha! Det kommer nog en prins till dig med ska du se, håll ut bara ;) Nu är det sötaste Leila på TV och chokladspecial dessutom! KRAM!

2008-05-14 @ 21:03:07
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0