En vanlig dag

Sitter på jobbet och har precis kommit ifrån maj månads arbetsplatsmöte som pågått sedan imorse. Nu är jag mest hungrig och fokus ligger på lunchen om ca 5 min. Blir nog "Fisk och skaldjursgryta" för min del idag för den som är intresserad (kan väl egentligen bara vara du Kix som är intresserad?)

I eftermiddag har jag tänkt gå en sväng på stan och kika. Jag är själv hemma, älsklingen är på konferens med jobbet tills imorgon då han också passar på att fylla år (så jag kan inte gratta honom på sängen imorgonbitti, får bli grattande på kvällen istället) Jag har INGET kommit på att köpa till honom, så det får jag ut och jaga i em. Ska även köpa piff till balkongen, ska in en sväng på Indiska tror jag och leta lyktor och liknande som kanske kan höja mysfaktorn.  

Dagens Ilandsproblem är varför ska alla program jag gillar alltid gå samtidigt på tv:n? Vad väljer man ikväll då kl 21 "Leila bakar" på TV4 plus eller Greys Anatomy på kanal 5? Tror det får bli det först nämnda för att Leila är så himla SÖT och så får jag se reprisen på Greys eller ska jag göra tvärt om... Patrick Dempsey alisas Derek Shepherd är ju inte fy skamm han heller ;-) Ja.. som sagt det var dagens Ilandsproblem det ;-)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Linalotta

Jag känner av precis samma I-landsproblem ikväll ;)

Inget går ju att missa...

2008-05-07 @ 13:18:50
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ååå ja de måste nog vara dagens i-landsproblem.. men ibland kommer dem ju hihi.

Hoppas shopping turen går bra och att du hittar mys och present till m2b ;-)

Ha en toppen eftermiddag, KRAM

2008-05-07 @ 13:58:08
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

LinaLotta:

Skönt att det inte bara är jag som har "ytliga" problem fniss



Zandra:

Ännu en med lika dana problem som jag, jobbigt jue ;) Hoppas att du får en skön em du också! KRAAAAAM

2008-05-07 @ 14:02:30
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Kix

Ååååå va snällt att jag fick veta vad du äter till lunch idag, va det gott????:)

Mat är ju alltid kul o visst va det mysigt när vi låg o pratade mat när vi skulle sova efter möhippan, hahahahhaha!!!!



Kram kram

2008-05-07 @ 14:03:26
Postat av: Anna

Kix:

Jag VISSTE att du skulle vara intresserad, du är ju precis som mig, jag sms:a t o m J från tåget igår och talade om vad jag fick och äta, hahaha. Han var måttligt intresserad kan jag tillägga, haha!!! Det var supermysigt och snacka mat efter hippan mitt inatten ja, tänk att vi alltid kommer inte på sånt, haha! Saknar dig, men vi ses ju snaaaaart. 24 dagar kvar! KRAM!!!!

2008-05-07 @ 14:07:27
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Teresia

Klart du ska se Leila - det är ju "bröllopsspecial".. ;)

2008-05-07 @ 16:42:41
URL: http://alltidvi.blogspot.com
Postat av: Zandra

Naaaw tack vännen, de värmde ;-)

Ja jag hoppas jag kommer runt... haha men än finns det tid ;-)

Jag har i vanliga fall oxå sån usel själv diciplin men nu när ALLA vet om de så måste jag ju...haha

Ha en skön kväll du med, Kramen

2008-05-07 @ 19:11:31
Postat av: Anna

Teresia:

Ja det blir Leila för min del ikväll ;) Kramis



Zandra:

Haha, jag hade ju säkert ballat ur ändå, även om jag sagt att jag skulle, så jag är imponerad :-) Kraaaaaaam

2008-05-07 @ 20:57:32
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Fru Jarlholt

Nu är vi ju såklart hur detta stora problem utspelade sig ;-)

Personligen är jag så förälskad i Mc Dreamy att jag inte kan slita mej från femman.

2008-05-08 @ 11:10:33
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0