Budgettips



Jag tycker att traditionen från USA med att man ger varje bröllopsgäst en liten gåva sk Favour är en söt och rolig gest. Vi kommer som jag tidigare skrivit om att ge varje person en guldask med M&M´s i,  men man kanske inte har lust att lägga så mycket pengar som vi gjort på just en sådan sak, då finns det ju andra varianter. Jag tycker denna med vackra röda körsbär i en lite vit papperspåse är såååå sött! Hade jag lätt kunnat tänka mig att ha det själv om jag t ex hade haft rött som temafärg, hur fint är inte det? Så ett litet tips bara för dem som vill ge något, men ändå inte vill lägga ut så mycket pengar *Sött var ordet* 

Kommentarer
Postat av: grombaben

Ja, det var fint! Helt enig at det er en koselig skikk! Vi skal jo herme dere og bestille m&msene, må bare få ringt dem snart:)

Nå er det ikke lenge igjen for dere! Kommer til å tenke på dere den 31! :)

2008-05-14 @ 15:23:26
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: Anna

Grombaben:

Nä nu är det inte långt kvar.. BARA 17 dagar ;) Längtar... Kramis!

2008-05-14 @ 15:25:11
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0