19 dagar kvar...

... och nu börjar jag bli lite smått "Stressad". Problemet är bara att jag inte kan sätta fingret på vad det är som stressar mig egentligen, vi ligger bra till i tid med allt som ska göras tycker jag, men det är kanske just det som stressar mig. "att jag inte är stressad"... haha, ja det låter konstigt, men allt har flytit på så smidigt ända sedan vi bestämde oss för att vi skulle gifta oss så man undrar nästan när något oväntat ska hända, men det är väl bara att tacka och ta emot att det har flytit på så bra. Måste i alla fall fixa vigselprogrammen och festhäftena här i dagarna, kanske är dem som stressar mig undermedvetet. Hoppas att ni haft en skön helg! Kram

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja nu går de undan ;-) Allt kommer säkert klaffa och gå galant!!

Njut av dagarna nu som Fröken Anna, för sen blir du ju Fru Anna!! fniss

Ha en härlig Måndag, KRAMISSS

2008-05-12 @ 13:52:30
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: jenny

Vad skönt att allt flytit på, blir väl så innan stora kalas att man är rädd att man missat något men är ju bara naturligt du får bara slappna av & njuta :)

2008-05-12 @ 15:07:18
Postat av: Anna

Zandra:

Jag ska njuta en massa, snart är man fru som sagt ;) Fniss.. Ha en härlig måndagskväll! kram kram



Jenny:

Ska försöka slappna av och njuta ;) Kram

2008-05-12 @ 19:54:20
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

19 dagar är ju ingenting, shit jag skulle vara skitnervös;) Eller snarare pirrig och förväntansfull...

Hoppas, hoppas att det är strålande sol den dagen, fast hur som helst kommer ju solen hinna lysa mkt på er under många många år!!!

Kram Kram

2008-05-12 @ 20:43:55
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Emelie

oj, oj! det är ju riktigt snart!

vad härligt! Du verkar ha läget under kontroll, så det är bara att försöka stressa av (inte såå lätt kanske..)!

Kram!

2008-05-12 @ 21:16:23
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0