På plats på nya kontoret



sitter man här och det känns som man kastats 50 år tillbaka i tiden om man ser till det inredningsmässiga. Jösses, här har tiden stått stilla helt, gamla hemska beiga plastmattor, solblekta gardiner i aprikos med något grått mönster. Som ni förstår skulle jag behöva ta tag med hårdhandskarna för att kunna piffa till det här men som tur är  (eller otur, hade ju vart bra om allt vart klart när jag väl kom imorse, hmmmm! ) är kontoret jag befinner mig på just nu bara provisorisk för några veckor, så jag får helt enkelt "stå ut".
 
Min bärbara dator och mobil inte kommit idag som utlovat, jag förutsatte ju att de skulle ligga på "mitt" skrivbord imorse redo att användas, men icke då, så nu sitter jag och knapprar på en gammal stationär häck som sett bättre dagar, hahaha, MEN jag ska tillägga att allt verkar toppen här och jag tror att jag kommer att trivas mycket bra (om man bortser från de beiga och aprikosa inslagen då, haha!).

Nu ska jag gräva mig igenom en hög med gamla rapporter, för på onsdag har jag två inbokade möten med två olika chefer vars anställda jag ska revidera, så bara att grotta in sig så man får någon kolla på allt här innan onsdag! Vi hörs!

Over and out!
  

Kommentarer
Postat av: Zandra

hihi Spännande! ;-) Kul att det känns bra trots den usla inredningen, tur att den bara är för ett par veckor ;-) Kramis

2008-03-03 @ 15:19:21
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Katta

Vad spännande med allt nytt, plus ny jobbstad. Massor av lycka till, i efterskott men ändå... Kraam

2008-03-03 @ 16:51:29
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Ja men det låter väl piffigt, haha!:)
Men vad spännande med nytt jobb, vad skönt att det känns bra! (Förutom hemska gardiner då!!)
Ha det fint, kramar!

2008-03-03 @ 18:12:57
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Madeleine

Kul att det gått bra och att jobbet verkar spännande och roligt! Med din positiva anda så kan det ju inte gå annat än utmärkt;)
Ha en mysig kväll nu!
KRAM

2008-03-03 @ 19:59:43
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0