Mulet..

Idag var det en grå och trist tisdag man vaknade upp till, tänk vad vädret ändå påverkar människan, med sol kommer energi och glädje, nu känner jag dock inte att jag saknar varken energi eller glädje så sett, men jag blir ju onekligen lite mera glad när solen strålar, så jag hoppas att den likt i fredags kikar fram här så snart som möjligt och sprider vårkänslor runt sig! 

Förmiddagen kommer jag att spendera här vid mitt skrivbord, måste "tillverka" en ny checklista för min första revision som kommer genomföras här framöver, så nu måste jag vara lite kreativ också, hehehe, i eftermiddag har jag ett möte kl 14 som jag ska vara med på, annars ser min dag rätt "lugn" ut.

Vad har du för planer med dagen? 

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Så glad att mina möten är avslutade för dagen, så nu väntar jag bara på att klockan ska slå 16 så att man får gå hem.. eller ja åka o träna ;-P
Ha en härlig dag, har solen kommit fram hos dej oxå??
Kram

2008-03-11 @ 12:32:21
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Anna

Zandra:
Nej men i skrivandets stund tycker jag faktiskt att det lite, lite lätt spricker igenom faktiskt. Hoppas, hoppas solen kommer fram :-) Lycka till med träningen senare i em, själv ska jag Power walka när jag kommer hem! Kraaaam!

2008-03-11 @ 12:50:42
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0