Hindersprövning..

Imorgon ska Hindersprövningen postas, så nu får vi se om det "kommer fram" några gamla ex-fruar som J glömt berätta om, hahaha. Hindersprövningen gäller i fyra månader så nu är det dax som sagt. Imorgon är det bara 80 dagar kvar, jisses vad dagarna går..  Mina skor borde komma snart också, lika så brudklänningen, men den dröjer nog till slutet av mars kanske t o m tills början av april, men lika bra det kanske, annars kommer jag väl strutta omkring här hemma och fläcka ner den ;-)

Ikväll ringde även en av mina allra bästa vänner från Paris och hälsade att hon och M kommer hem för att vara med på bröllopet, de hade bokat flygbiljetter, sååå glad jag blir. Nu har alla mina underbara vänner tackat ja = Lycka!!!

Nu kikar jag på "The starter wife" medans J stryker tvätt... 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kan va lugn, det blir bifall på Er hindersprövning även om tidigare fruar för alltid finns med i folkbokföringsregistret:) Vad bra att Ni är ute i god tid, vi fick vänta i över en månad p.g.a långa handläggningtider förra våren...Vad roligt att dina vänner kommer:)

2008-03-11 @ 22:16:40
Postat av: Zandra

Shit, tiden går verkligen fort nu! hihi ;-)
Kul att en av dina närmaste vänner kommer hem för Er skull, såna vänner är bra!! Kram kram

2008-03-12 @ 06:57:47
URL: http://lillalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0