Lördagsmorgon



Lördagmorgon
är den bästa morgonen på hela veckan. Man ligger automatiskt lite längre och myser, sedan blir det morgon-tv, god frukost tillsammans och sedan är man redo för dagen.

Idag är det varmare ute, men solen lyser med sin frånvaro, men man kan inte få allt! Ska städa och fixa i lägenheten idag, måste fixa det sista innan visningen imorgon. Ikväll/natt ska man dessutom dra fram klockan 1 timma så man "förlorar" ju den timmen också. Men härligt med sommartid, kommer bli så ljust längre på kvällarna.

Nu är det frukostdax här! Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Katta

Klänning är helt underbar, du kommer se ut som värsta prinsessan i den =) Damn vad jag vill gifta mig just nu. Har brudgummen sett klänningen än?


Ikväll åt vi scampi i sann Anna-anda =) Urgott!! Tack för tipset... Hoppas ni får en mysig kväll, kraaaam

2008-03-29 @ 20:14:57
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se
Postat av: Anna

Katta:
Åh tack, glad jag blir, tror att det kommer bli riktigt bra *hoppas* Scampin lät ju inte helt fel, MUMS säger jag bara ;-) Kraaaaaam

2008-03-29 @ 22:12:28
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0