Härlig Skärtorsdag!



Så är det Skärtorsdag och den kom med strålande sol, inte ett moln här och klarblå himmel, underbart! Så skönt och vara hemma idag, ska strax ta en rask promenad, sedan ska jag städa av hemma plus att jag ska förbereda inför kvällen då vi/jag får besök av en vännina från Sthlm, vi ska äta lite god mat och prata tjejsnack, hon och hennes karl har nämligen separerat för ett tag sedan så jag ska liva upp henne är tanken.

Nej gott folk nu är det dags för lite nytta här så jag hinner med allt innan kl 19!

Trevlig Skärtorsdag! 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Mysigt och fint påskpyntat! Skönt att solen skiiiiiner ;-P
Ha en härlig dag, kram

2008-03-20 @ 11:03:05
URL: http://lillalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0