Hammarby Sjöstad vs Söders höjder..

Dagen fortsätter i funderingarnas och frågornas tecken, söndagar är helt enkelt perfekta för att mysa och fundera på. Nytt jobb, ev flytt, ett bröllop, en bröllopsresa.. rätt mycket på G just nu med andra ord. Oerhört skoj alltihop, med det medför helt naturligt även en del tankar. Funderingar cirkulerar så klart i huvudet inför morgondagen, men jag är faktiskt inte det minsta nervös, ska bara bli skoj.. Bröllopsplaneringen flyter mest på, inbjudningarna är sända och det ramlar in svar dagligen. Bröllopsresan, ja den tål ju att verkligen funderas på, får se vart vi hamnar, bara ett stort frågetecken där ännu. Flytt, ja det är väl det som fladdrar i mitt huvud mest nu skulle jag tro. Vi har kommit fram till i alla fall att det står mellan Hammarby Sjöstad och Södermalm, då vi vill ha nära till jobben, helst gångavstånd, så nu gäller det att göra en lista med för & nackdelar ;-) Hoppas att ni har en härlig söndag!

Hammarby Sjöstad:
   

Södermalm:
    

Bilder: Google

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad spännande det låter med allt som du har framför dig=)
Vill också flytta och inreda en ny lägenhet... Gillar verkligen Hammarby Sjöstad ser så himla mysigt ut där!
Ha en mysig kväll.

2008-03-02 @ 17:17:22
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Malin S

Vilka delikata val du har att göra =)
Personligen hade jag satsat på Hammarby Sjöstad. Vet inte riktigt varför men jag har fått för mig att det är mer natur och så där. Det gillar jag.
Hur går tankarna kring bröllopsresan nu ?

2008-03-02 @ 18:18:59
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Zandra

Hihi håller med de tidigare inläggen, det är kul och härliga val Ni båda har framför Er LYX! ;-)
Det kommer säkert bli super vilket val ni än gör ang. områderna. Båda är super mysiga!
Ha en skön kväll och lycka till imorn!!! Kramar imassor

2008-03-02 @ 18:45:04
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Anna

Alla:
Ja lite lyxproblem kanske det är ;-) Jag är nog mest inne på sjöstaden, precis som Malin s skriver har jag också fått för mig att det är mer natur och grönt där. Darlingen verkar vara mer för söder, så vi får se vad vi kommer fram till :-) Kram på er!

2008-03-02 @ 20:28:52
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Carina

Södermalm verkar jätte mysigt, har aldrig varit där men gillar det redan! Lycka till iaf :)

2008-03-02 @ 22:38:09
URL: http://www.carinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0