Ett kilo till

Så är man inne på sista arbetsdagen för denna vecka eller egentligen inte för jag ska jobba hemifrån imorgon som det så fint heter, men jag ska inte vara här på kontoret i alla fall. Fick förövrigt precis en inbjudan från vårt Göteborgskontor som ska ha en gruppchefkonferens någon gång under april eller maj och vill då gärna att jag närvarar så att de får träffa den nya Skaderevisorn som ska granska allt deras personal pysslar med, känns lite "skoj" att folk snart kommer att vara "rädda" för mitt snokande i deras arbeten, moahaha! Detta blir med andra ord min första resa inom jobbet. Spännande men lite fjärliar i magen infinner sig här direkt för jag antar att de inte låter mig komma undan med att bara sitta i ett hörn och se glad ut, utan jag lär ju få en tid och punkt på schemat där jag förväntas berätta om 2008 års revision men det ska väl gå det med, har ju tid på mig att komma på något "smart" att säga. Just nu är det dock rätt tomt i huvudet =)

Idag ska vi på lunchen ha påskbuffé här på jobbet så jag ska om ca 1½ timma smälla i mig ägg, sill och lite annat smått och gått, tyvärr blir man lite "skadad" av viktklubb.se för när man blir mer medveten om hur mycket kalorier det är i vissa saker känns det inte lika roligt att äta dem och jag tror inte sill hör till nyttigheterna,  det är väl dock detta som är meningen med hela grejen. Vägde mig imorse och jag har tro det eller ej faktisk gått ner ett kilo till och midjan har minskat med 5 cm, det sistnämnda har jag dock svårt att tro på, jag mätte nog fel vid anmälningen för annars borde byxor och liknande kännas lite lösare än de faktiskt gör, men åt rätt håll går det i alla fall, så guldstjärna till mig! 


Kommentarer
Postat av: Carin

Vad bra du är!! Ett kilo på en vecka är ju tokbra!
Spännande med nytt jobb med nya uppgifter och jag är säker på att du fixar det galant!
Trevlig Påsk!
Kram
P.S Jobbar oxå hemma i morgon. Lyx!! D.S

2008-03-19 @ 11:06:42
URL: http://frufa.blogg.se/
Postat av: Zandra

Du är helt klart värd en guldstjärna! Bra jobbat!!
Lutar nog åt att jag oxå joinar den klubben, efter påsk!! haha, Kram

2008-03-19 @ 11:20:51
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Rebecka

Hej!
Såg din adress på Charlottes blogg. Kul att du med gillar henne :) Jag röstade med jättemycket på henne i lördags. SÅ glad att hon vann! :D :D
fin blogg du har.
kolla gärna min och kommentera med. :) skriver ofta frågor i varje inlägg som jag vill ha läsarnas åsikter på om ngn sak eller så :) sedan finsn det en tävling nu, där du kan vinna örhängen helt gratis :) några inlägg ner finns den :) kram

2008-03-19 @ 17:08:22
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad duktig du är!
Går åt rätt håll för mig med även om helgen och dagens tårta INTE var det bästa för vikten ;-) Men man måste ju ha kul också!
Kram

2008-03-19 @ 22:07:52
URL: http://emmi82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0