Frockcoat..

image569
Något i stil med detta blev det för älsklingen!
image570

Idag har darlingen fixat sina kläder till bröllopet. Det blev Frockcoat i mörktgrått/svart med väst och plastrong i guld (så klart ;-) Superfint blev det, så ännu en sak att bocka av på "Att göra listan". *härligt* Måste säga att det rullar på riktigt bra nu med förberedelserna måste jag säga, "bara" 80 dagar kvar idag.

Jag har gått ner 2 kilo, så jag är rätt nöjd med mig själv, var därför tvungen att ta en näve med Ahlgrens bilar och mumsa på innan, ska ju inte överdriva nyttigheterna allt för mycket, kan ju för sjutton chocka kroppen =)

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hejja Anna! 2kilo är ju jättebra!! *avvis* Är det mkt tack vare viktklubb? Kanske borde man ändå.. hrm hrm. The man 2 be's outfit låter riktigt bra! Ni kan det där ;-P Ha en skön Onsdag kväll, Kram Kram

2008-03-12 @ 20:37:21
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Emelie

Bra jobbat tjejen!
Visst funkar det bra?
Man är ju inte hungrig direkt!
Själv har jag nog gått upp lite pga en "viss" vecka, men det har nog rättat till sig när det är över!
Tråkigt att endel ska visa sina sämsta sidor när det vankas bröllop´...
Kram på dej!

2008-03-12 @ 21:43:28
URL: http://emmi82.blogg.se
Postat av: *Sofie*

Åh vankas det bröllop!! Du har en underbar dag att vänta;) Lycka till med allt!

2008-03-13 @ 19:42:49
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0