Vackert


Vacker dukning...

Igår hade A-M och J med sig vita vackra liljor när de kom på schlagermiddag hos oss. De luktar alldeles underbart, jag associerar doften med sommar så jag är med näsan i dem titt som tätt här och bara drömmer mig bort till sommaren, tänk nu är det mars, snart vår på riktigt!

Imorgon fyller min älskade mamma år, vi ska åka ner till västkusten nästa helg och träffa familjen och sedan ska J och jag träffa hotellchefen på Stadshotellet för att diskutera priser och detaljer inför bröllopet. Ska även passa på och beställa min ring. *whii* 

Nu till veckan som kommer vet jag ju inte exakt vad som kommer att hända, börjar ju på nya jobbet imorgon så det blir väl en massa nya rutiner som ska in i kroppen och smältas!

Nu ska jag duscha och sedan lägga mig tidigt!

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0