Utmanad

Jag har blivit utmanad av söta Emelie...  

1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Oj hur minns man det? Jag vet bara att jag pluggade och var singel, inget mer har fastnat i mitt minne från 1998 kan inte hänt mycket då =) 

2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
Jag har bara EN sak på min att-göra-lista idag och det är att gå på bio och se SATC filmen tillsammans med bloggerskan Mia!

3. Godis jag gillar?
Lakrits älskar jag. Jag har t o m köpt doftljus med lakritsdoft idag, kommer väl sitta och slicka på dem snart, haha! Sedan gillar jag punschpraliner och m&m´s bra också. Mmmmmm  

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Bli sååååå glad och sedan skulle jag SHOPPA!!!!!!

5. Städer/orter jag bott i?
Björketorp, Lund, Enköping och Stockholm.

GODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad jobbar du med/jobbar som?

Jag har precis börjat läsa din blogg och jag fastnade direkt (vi är väldigt lika), undrar om du även kan berätta lite om dig själv och dina intrssen.

//Carro

2008-06-29 @ 02:21:28
Postat av: Mia

Nej jag vet inte om man kan ändra då, du kanske kan surfa in på SF och kolla om det går. Annars är det inte hela världen som sagt! :) Kan du inte maila mig ditt mobilnummer, kan vara bra att ha :) KRAM!

2008-06-29 @ 08:52:06
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kul att du antog utmaningen, alltid roligt att läsa svaren!

Men snälla du..Håll dih borta från lakritsljusen! hihi...

Hoppas ni får en mysig biodejt!

Kramar!!

2008-06-29 @ 11:30:03
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Anna

Caroline:

Hej och välkommen hit =) Jag arbetar som skaderevisor på ett (egentligen 3 st då det största har två dotterbolag) försäkringbolag och jag kanske kan få till ett litet inlägg om mig själv framöver, har inte tänkt på det innan, men det kanske kommer =) Ha en härlig söndag och kul att du skrev några rader. Kramar, Anna



Emelie:

Klart jag antog utmaningen, jag var dock lite sen bara, men älskar utmaningar i alla former, hahaha! Kram på dig sötis

2008-06-29 @ 21:28:48
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0