Tidig morgon i Sjöstaden

  
 
Underbara och sommarklädda Sjöstaden

Påväg till jobbet tog jag mig tiden att fotografera omgivningarna för det är verkligen så härligt när solen skiner, så mycket fågelliv och så vackra vyer. En lisa för själen helt enkelt. Det är inte bara naturen och fåglarna som gör en glad, även en medmänniska kan med sitt glada sätt eller med en liten enkel gest göra en glad och man blir påmind om hur mycket trevligt folk det faktiskt finns. Som idag i trapphuset hemma, när jag ska ut genom ytterdörren säger en man till mig, "vänta, jag öppnar för dig", så glider han förbi mig och håller upp ytterdörren, en riktigt trevlig start på dagen helt enkelt, tack för det!

Idag är det fredag så härligt, inte för att jag har slitit ut mig direkt i veckan som gått, men det är ju ändå något visst med fredagar och lördagar. Ikväll skulle jag kunna tänka mig att ta med mig maken ut och äta en bit mat, tror jag ska föreslå det faktiskt och bara njuta av att det är helg. Vi ska sedan en sväng till Västerås imorgon, älsklingen har några ärenden där och jag är ju inte sen att hänga på när det kommer till att åka bil. Tänkte passa på att inhandla pelargoner och andra blommor till balkongerna, då det är så sjukt dyrt med växter här i stan, jag får skrämselhicka varje ggn jag går in i en blomsteraffär. Därför ska jag passa på i Västerås för där vet jag att de har bättre priser.

På Söndag ska jag och MiaSATC filmen.  Jag såg filmen på Bali, men det var så dålig kvalíté så det ska bli skoj att se den på stora duken här hemma istället. Nej, nu bör jag nog göra något vettigt här. Ha en lovely fredag! Vi hörs, kramar


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag ska helt klart kolla in hennes sida är ju så nyffis av mej :-)

Din "res"väg till jobbet är verkligen super nice ju, själv ser man E4:an o en massa galna bilister hihi.

Låter som att du o maken ( hihi) kommer få en super trevlig och mysig helg! precis som det ska vara!

Njut på i massor. KRAMAR

2008-06-27 @ 10:20:50
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Zandra

Nu har jag kollat in bilderna WOW vilka fina! Gillar verkligen att dem är tagna i så olika miljöer. Det är nåt speciellt med svartvita bröllopsfoton Er är ju super vackra!

Och ringarna är ju som gjutna för dej hihi :-)

2008-06-27 @ 10:41:42
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Bra start på din fredag och visst är det härligt med ett extra leende från någon okänd och snälla medmänniskor. Det kan göra en hel dag=)



Filmen var verkligen bra så jag förstår att du vill se den igen. Hoppas ni också får ett mysigt biobesök:)

Ha en bra helg nu och en bra dag i Västerås!

Kramar

2008-06-27 @ 11:32:46
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: sessan ♡

Åh tack sötaste för att du tittade in hos mig, vad glad jag blev ;)



Underbara bilder du har här, jag som älskar båt hamnar♡

Gillar ju inte att vara ute på sjön i båt, landkrabba som jag är.... Men en lyxig båt som bara låg i en härlig hamn hade inte vart fel lol



Här öser regnet ner & jag längtar efter sol & värme.



Njut helgen & kärleken❤



//Sessan i Oslo

2008-06-27 @ 14:23:17
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Mira

Åhhh... ljuvliga foton!!



Ha en underbar fredagskväll!!!



Stor kram!

2008-06-27 @ 17:00:12
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Emelie

Du och dina fiina foton! Ser helt underbart ut!

Jag har utmanat dig också! Kolla på min blogg..

Kram!

2008-06-27 @ 18:14:58
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0