Lägesrapport från Bangkok!

 
Här sitter vi i flygplanet och är förväntansfulla minst sagt...  

Nu sitter vi i VIP loungen Bangkoks flygplats. Klockan är här lokaltid 06.45 på morgonen. Vi sitter här och har det alldeles förträfligt med plockmat, dryck och internet. Jag har redan satt i mig en clubsandwich och färsk ananas. Jag kommer rulla hem om två veckor. Perfekt att ha med sig sin bärbara dator med andra ord. Inväntar vårt nästa flyg till Denpasar/Bali som går om ca 2 timmar (08.40).

Flygresan
hit gick väldigt bra. Vi fick sitta vid en nödutgång med massor av plats så det har hittills inte gått någon nöd på oss. Jag köpte Camilla Läckbergs bok "Sjöjungfrun" på Arlanda och den är snart utläst.  Älskar hennes böcker om Patrik, Erika och "gänget" i Fjällbacka, perfekt med bra läsning på långresor. Nu ska jag fortsätta min läsning, nästa gång jag bloggar blir väl framme på Bali, underbart att vara på resandefot.

Ha en underbar torsdag och på återseende!    

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kul med bilder redan=)

Njut av varandra och resan och var rädda om er!

KRAM

2008-06-05 @ 07:52:31
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åååå va kul se lite pics från eran Resa! Jag är så sjukt avvis! fniss Njut i massor o lite åt mej med ;-)

Kramar

2008-06-05 @ 08:02:23
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Tina N

Åh, va avis jag blir! Tänk så underbart härligt ni har det nu! Njut och dela gärna med er så mycket som möjligt till oss i bloggvärlden. :-)

2008-06-05 @ 09:05:33
URL: http://mammatilltva.blogspot.com
Postat av: Kix

Heeeeej!

Va kul med en lägesrapport redan:) Du är ju för rolig med dina kort på allting, speciellt matkortet uppskattas av mej iallafall ,hahahahahahha!!!!

Nu borde ni ju faktiskt vara framme redan.......hoppas på en ny rapport (med fler matkort) snart;)

Ha d jättebra sålänge o kom ihåg, klappa inte för många apor dom kan bitas!

Jättekram



2008-06-05 @ 10:32:59
Postat av: Satu

åååh,vad roligt med bilder! hihi vad gulligt



åååh saknar thailand/bagkok när jag ser bilderna..flyger alltid med thai!



hoppas smekmånaden blir underbarare än underbar!



kram Satu

2008-06-05 @ 11:57:59
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: jenny

Va kul att du uppdaterar dig redan :) Roligt att läsa åh skulle med vilja ut och resa,fast ska inte klaga är bra varmt här hemma oxå..Men kul att komma bort och se annan kultur osv..Njut!!

2008-06-05 @ 12:51:49
Postat av: Madelene

Du är ju underbar som har med dig datorn på smekmånaden.Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får det underbart.

Kram Madelene

2008-06-05 @ 13:15:41
Postat av: Malin S

Va skoj att du bloggar från er honeymoon =) Kram.

2008-06-05 @ 19:08:38
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0