Gudarnas ö


Solnedgångarna här är magiska...

Här njuter jag i skuggan med en härlig tidning med palmerna
vajande över mitt huvud. Helt fantastisk underbart!


Efter mörkret inbroott är jag redo för en kväll ute...

Bali, Legina Beach, kl 23.59 den 7 juni 2008

Imorse vaknade vi ganska sent efter en gårdagskväll inne i Kuta med både mat, Strawberry daquiris och dans. Denna lördag har därför gått i avkopplingens tecken. Jag är inne på bok nummer två i samlingen jag har med mig här nere på andra sidan ekvatorn. "Sanningen om diamanter" av Nicole Richie, så den och "ELLE mat & vin" har jag flitigt läst i solstolen vid poolen idag. Klimatet här är alldeles perfekt, det fläktar mycket och det känns som en varm härlig sommardag i Sverige, inte alls det där svettigt heta utan helt lagom. Vi är positivt överraskade, vi hade förväntat oss mer "jobbig" värme.

Här på Bali är det verkligen vackert, mycket exotiska blommor, vackra växter och koksnötspalmer så långt ögat når. (Pappa du skulle älska alla blommor och växter här) Solnedgångarna är dessutom helt sagolika, vi satt ikväll och åt och såg hur solen gick ner i havet, helt magiskt och väldigt romantiskt, perfekt på en Honey Moon ;-)

Nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner i den stora dubbelsängen. Hoppas vädret fortfarande är underbart hemma i Sverige? Hoppas det håller i sig hela sommaren! Förresten, jag hinner tyvärr inte "svara" på kommentarer men jag läser var och en av dem, så skriv GÄRNA, det är inte "förgäves" jag läser dem som sagt och glädjs massor.

Sköt om er nu så hörs vi igen! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Lika fin som fru som du va fröken :-P Om inte lite bättre.. hihi!

Skönt att se att ni njuter, här hemma skiner solen och de är tokhett, så vi ska inte klaga! Ha det toppen gumman! KRAMIS

2008-06-07 @ 18:55:36
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Verkar helt underbart där borta...Passa på att njut till 110 procent=)

Fast det är inte så illa här hemma med en temp upp emot 30 grader...svettigt värre:)

Var rädda om er!

Kramar

2008-06-07 @ 19:09:13
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Katta

Å vad kul att du kan blogga =) Med tanke på bilderna förstår jag att ni har det helt UNDERBART som man och hustru där borta. Sjukt mysiga bilder! Värsta lyxtillvaron!!



Hoppas också värmen håller i sig tills ni kommer hem. För mig får det gärna hålla i sig hela sommaren =) Typiskt om det skulle bli regn lagom till semestern liksom. Ha det så jättemysigt nu och hälsa J. Kraaamar



2008-06-08 @ 17:11:53
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ser verkligen superhärligt ut! Och somvanligt gör du dig otroligt bra på bild! =)

Kram kram

2008-06-08 @ 20:14:16
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Linda

Älskade hjärtat! Stoooora grattis och lycka till kramar från mig och hela min familj! Bättre sent än aldrig, eller hur ;)

Jättefina bilder, du är lika vacker som alltid!

Ha de jättebäst så hoppas jag vi hörs nästa gång du kommer "hem".



Massa kramar Linda fd Maisto, numera Carlsson, du vet.... ;)

2008-06-08 @ 22:32:18
Postat av: jenny

Så kul att läsa och uppdateras om eran resa, låter som ni inte kan ha det bättre.. Varmt här hemma i sverige med nästan 30grader varmt:)

2008-06-09 @ 08:29:28
Postat av: Anette

Ni ser ut att ha det riktigt skönt! Verkar vara ett bra ställe för bröllopsresa :) Fortsätta njuta av resan!

2008-06-09 @ 11:02:44
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0