Home sweet home


All shopping gjordes i London, som ni ser har jag både besökt, Gucci & Mulberry

Så är man hemma igen efter några dagar på resandefot (minst sagt!) och det har verkligen vart fantastiskt från första sekund. Först romantiska Paris och dagarna där med min goda vän Anna (Tack än en gång), sedan till vackra London med all sin grymma shopping. Ovan ser ni en del av shoppingen som fått följa med mig hem. Lovar visa närmare. Jag kan just nu bara fortsätta med att säga att jag är såååå nöjd med allt, även om plånboken nu gapar tommare än vanligt, men det är ju löning redan imorgon så påfyllningen är ju påväg =)

Sitter här just nu nyduschad och njuter av solens strålar ute på balkongen. Funderar på vad man ska hitta på härnäst, är ju många, många dagar kvar på semestern. Jag får faktiskt lite smått "panik" av att befinna mig här i storstan när det är så här fantastiskt sommarväder, jag är inte den som kränger av mig och lägger mig i närmsta park direkt och det är garanterat inte min make heller, haha! Visst balkongen är fantastisk men den gör en oerhört snabbt rastlös. Kanske man skulle ta bilen och rulla ner till västkusten och hälsa på i några dagar och lapa lite sol där. Tyvärr är maken och jag lite "oense" här om vad som ska hittas på, så vi får väl helt enkelt se hur vi gör eller om vi får dela på oss några dagar.

Nej nu ska det intagas en smarrig frukost på balkongen. Vi hörs!  


Kommentarer
Postat av: Malin S

Välkommen hem sötnos ! Shoppingen ser ju helt perfekt ut. Väntar med spänning på fler bilder. Ha det så bra i solen. Själv ska jag masa mig iväg till jobbet nu, skulle hellre sola & softa =)

Kramar från moi.

2008-07-24 @ 11:11:38
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Välkommen hem!

Ser jag en BAYSWATER stående på bordet??? Blir inte alls avundsjuk isf...

Njut av semestern, själv har jag precis gått en promenad i hettan. Nu: dusch, lunch och sedan jobb.



Kram Kram

2008-07-24 @ 11:35:07
URL: http://johannasvarld.blogg.se/
Postat av: Louise B

Oj, det var ingen dålig shopping! Skulle vilja ha allt :) Hoppas du får en härlig solig dag!

2008-07-24 @ 11:44:12
Postat av: Anna

Malin S:

Åh tack! Ja shoppingen har vart kanon och resan och allt annat också. Ha en bra dag på jobbet, det går nog fort och så är dte kväll och du får njuta av solen du också! Bamsekramar



Johanna:

Tack snälla! Ja du ser helt rätt, en Bayswater fick följa med hem, älskar den har haft span på en länge! Önskar dig en härlig dag i solen!!! Kram kram



Louise B:

Önskar dig en fantastisk dag i solen. Kramar

2008-07-24 @ 12:03:31
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får visa vad du har köpt! gärna close-ups på allt...

Vad ligger i Gucci och Chloé kartongerna och askarna? samt den vita?

2008-07-24 @ 12:29:19
Postat av: Sara

Åhhh...jag har alltid drömt om en Mulberry...

Dom är så himla snygga och praktiska!

2008-07-24 @ 12:31:24
Postat av: Zandra

ÅÅ Välkommen hem! Härligt att se att du shoppas massor, är mera nyffis ju! :-P

Jo tack jag ska kurera mej som bara den!

Njut vidare, KRAMIS

2008-07-24 @ 13:19:41
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

Anonym:

Jag lovar visa i close-up vad det är i alla kartonger & askar, måste bara fixa bilder först ;-)



Sara:

Ja väskan är verkligen toppensnygg och finns en massa god plats =)



Zandra:

Tack snälla söta för välkomnandet ;-) Ja se till att kurera dig en MASSA så du slipper bli sjuk nu när du snart har semester, för visst har du semester strax? Kram

2008-07-24 @ 13:22:27
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Yeeees om 6 arbetsdagar :-) Så nu är det inte allt för lång tid kvar.. hahahaha

2008-07-24 @ 14:15:24
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Helén

Minst sagt grym shopping!

2008-07-24 @ 15:25:50
URL: http://utopiahelen.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!

Vilken trevlig shopping du har haft!

Du får gärna visa mer.

2008-07-24 @ 17:58:40
Postat av: Carro

Tja!

Kul att ha dig hemma igen!

Du får berätta allt om din resa och shoppingen....

Jättefina bilder

kram

2008-07-24 @ 22:06:19
Postat av: Svägerskan

Välkomna hem!! Min lägenhet är ledig en hel vecka, välkomna!!!

2008-07-24 @ 23:10:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra A

Välkommen hem tjejen!



Ser ut som om du haft en riktigt skön resa med lyckad shopping. Man blir allt lite sugen på att gå ut och shoppa..... NU, BUMS! ;-) Men får väl snällt vänta till bebis är kommen. Då ska det minsann lyxas :-)



Ha en fortsatt trevlig semester och ta hand om dig!

// Kramar Sandra A

2008-07-25 @ 06:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0