Stockholmsskärgård






I lördags var vi ute med ångbåten Storskär här i Stockholms skärgård 
och bara njöt av de vackra vyerna runt öarna. Sverige är verkligen vackert.


God eftermiddag, tillbaka igen efter några dagars tystnad. Vi har haft ett mycket trevlig besök av mina föräldrar här hemma i några dagar som jag tidigare nämnt och därav få inlägg för er som undrat vart jag tagit vägen. Känns kul att känna sig saknad.  

I lördags var vi ute med ångbåten Storskär här i Stockholms skärgård och bara njöt av de vackra vyerna runt öarna (Sverige är verkligen vackert), den supergoda maten och drycken och bäst av allt det härligt sällskapet. *Tack mamma och pappa för att ni kom hit* Vädret var dessutom HELT FANTASTISKT och är än idag tisdag faktiskt - HÄRLIGA semester! 

Ska berätta och visa fler bilder från våra senaste dagar framöver. Vi har hunnit med en massa, men jag delar upp dem så får ni fler inlägg att läsa och titta på under dagen. Ha en lovely tisdag! Kramar  


Kommentarer
Postat av: Zandra

Åå ja den svenska sommaren kan ibland ;-)

2008-07-15 @ 13:30:58
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra:

ja visst kan den, helt fantastiskt härligt!

2008-07-15 @ 13:32:06
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Ser ut som att ni hade en härlig kväll... God mat och trevligt sällskap kan ju knappt bli bättre! Önskade att solen tittade hit oxå!

Ha en bra dag!

2008-07-16 @ 08:11:28
URL: http://betskii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0