Hårakuten



Jag vill också ha en stylist som fixar håret på mig varje dag precis som dessa donnor med all säkerhet har ;-)

Det är fantastiskt att ha ett hår som växer så det knakar när man ska spara ut håret, men nu är jag verkligen i stort behov av en klippning då jag inte längre har någon "frisyr" utan bara ett låååångt hängigt, livlöst hår som inte har en aning om vad volym är för något. Anledningen till att jag låtit håret växa vilt är för att jag skulle ha en massa hår att "ta av" till min bruduppsättning, men nu när bröllopet är över, blir det till att hitta en bra frisör här i närheten som akut kan ta sig ann mig och mitt burr. Inte speciellt upplyftande att varje gång man ska ut på festligheter komma i en tofs eller knut som jag numera alltid gör (känns det som i alla fall).
Nej, nu är det lunchdate med älsklingen som gäller. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0