GratisBio

För någon månad sedan gick jag med i GratisBio . Jag brukar alltid vara skeptisk och inte "gå på" saker och ting som sägs vara gratis, men eftersom jag hört många som sa att det verkligen funkade hakade jag på och det tog inte speciellt lång tid innan jag fått ihop över 5.000 poäng och sedan damp det ner presentkort i brevlådan och de fick jag bara genom att värva nya medlemmar. Vill du också få gratis biobiljetter och/eller presentkort? Gå med i GratisBio och samla poäng du också, det funkar faktiskt! Du får 50 poäng när du registrerar dig och ytterligare 25 poäng om du värvas av mig. Ange Starwoman i "värvare fältet"


Kommentarer
Postat av: Carro

Gumman! vi måste ta ett allvarligt snack nu... ;)



Du har läsare som är beroende av din blogg och som besöker den flera gånger per dag!

Du måste skriva oftare!! hehehe

skojar bara, men jättebra blogg du har!

2008-07-29 @ 14:44:09
Postat av: Anna

Carro:

Det händer inte så mycket just nu, mest softa dagar så jag har inget att skriva om känns det som, men loooovar ska ta mig i kragen och börjar skriva. Känns faktiskt lite roligare när jag vet att jag har åtminstone en som vill läsa också =) Tack för kommentaren, du gjorde precis min dag ;-) Kramis

2008-07-29 @ 14:49:22
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Katta

Har så svårt att ta tag i allt i stil med Buzzador (som jag gick med i, fick ett paket och nu helt glömt av) men det där låter ju i alla fall riktigt bra. Ska tänka på saken =)



Måste erkänna att jag varit sämst på att kommentera under semestern =( Har dock inte missat din formidabla LYXSHOPPING från Paris/London. What? Blev helt till mig och var tom tvungen att visa darlingen vilka dyrgripar du slagit till på. Såå avundsjuk dig just nu kan jag säga! Gucciskorna var hur fina som helst, så snyggt med hästskoemblemet vid tån!



Hoppas du njuter av solen hos föräldrarna. Ska verkligen försöka få till en weekend i Sthlm snarast. Vore såå kul att få till en liten dejt! Kraam

2008-07-29 @ 15:03:51
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag saknar dej också, MASSOR!! ;-)

Men njuuuuuut massor iaf. KRAMIS

2008-07-29 @ 15:08:45
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe...inga problem!



Jag är störtförtjust i tre bloggar: (alla tre påminner väldigt mycket om varandra)



Den ena är din.



Sen älskar jag Kattas som jag läser väldigt ofta. http://kattabloggen.blogg.se

Rolig blogg och fina bilder



Sista favoritbloggen är någonting mellan era två, Wonderwoman´s.

http://absolutpure.blogg.se

Du kanske har läst hennes tidigare bloggar, nu är hon tillbaka igen. Hon skriver med en tvist av humor och är en sminkjunkie precis som jag!



Hoppas detta ger någon inspiration

Kram

2008-07-29 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0