Tisdagsmorgon!



Så var det tisdag och jag tog en sovmorgon nu på morgonen, så jag har bara vart på jobbet i ca 25 minuter hittills idag. 
Det har kommit lite, lite snö så det var redan ljusare ute eller så berodde det på att jag åkte en timma senare kanske ;-)

Har några möten inbokade idag, sedan på lunchen måste jag ut och köpa vita kuvert till våra svarskort som ska med i inbjudan, måste ta tag i detta nu så inbjudningarna kommer iväg snart, galet vad tiden går fort. Har från början tänkt skicka ut inbjudningarna så att folk får dem på Alla Hjärtans Dag ♥, men nu känns det nästan lite sent, så eventuellt blir de sända någon vecka tidigare om jag nu får tummen ur att göra klart den sista lilla som är kvar!

Hoppas att ni får en skön dag i solskenet!


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon! Hoppas att du får en bra tisdag...kram

2008-01-22 @ 10:03:21
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anna

Tack det samma :-)

2008-01-22 @ 10:59:18
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0