Söndagskväll



Så var det söndagskväll, idag har solen var framme på en klarblå himmel, underbart måste jag säga.

Har inte gjort speciellt mycket denna söndag, vi låg lite längre imorse eftersom vi hamnade på krogen igår kväll, så jag har mest tagit det lugnt och pysslat med både det ena och andra här hemma. Vi har ätit middag och nu tittar vi på tv. Önskar helgen hade fler dagar. Söndagar är inte min favoritdag, just för att man vet att man måste upp före tuppen imorgon igen, längtar inte kan jag säga. Men å andra sidan när man väl är på jobbet så går det ju så fort och så vips är det fredag och helg igen.
 
Imorgon ska jag faktiskt på en jobbintervju på eftermiddagen, så jag kommer bara arbeta till 12, så det blir en kort dag, sedan har jag en del annat också som ska hinnas med i veckan, så jag ska nog få tiden att gå som sagt, snart fredag igen ;-)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är väll det där syndromet som kallas söndagsångest ;)
Vad jobbar du med förresten?
Ha en trevlig kväll och innan du hinner blinka är det fredag igen!
Kram

2008-01-13 @ 20:41:10
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Anna

Madeleine:
Ja det är väl söndagsångesten som gör sig påmind ;-)
Jag arbetar som finansiellrådgivare. Jag hoppas veckan går fort, du måste väl hoppas det om någon, du som reser på fredag din lyckans ost ;-) *Jag vill också resa iväg* Sköt om dig! Kram

2008-01-13 @ 20:53:01
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0