På jobbet

image23
Här skulle jag gärna befinna mig just nu

Jag är verkligen riktigt off idag. Vet inte vad det är med mig, men känner bara för och gå och dra nått gammalt över mig, inte speciellt ofta jag känner det så överhuvudtaget, men idag är det en sådan dag. Imorgon har jag två kundbesök inbokade, jag borde förbereda inför dem, men orken finns inte, bättre och se till att vara tidigt här imorgon bitti och ta tag i det då istället. Nej nu packar jag nog ihop här och tar mig hemåt, när jag är hemma ska jag ta en rask promenad, känner att det kommer att göra gott för både kropp och själ.

Hörs senare! Hoppas ni får en bra kväll!

Kram från Anna  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0