ILVA Online...


Snygg kudde som gärna får flytta in i vår vita soffa...

Vit och stilren lampa precis i min smak...


En vacker länsstol i vitt...

Upptäckte precis att man numera kan handla ifrån danska Ilva online, ända sedan vi bodde i skåne har jag saknat Ilva, här uppe finns ju inga Ilva butiker och vad jag vet har man inte kunnat handla från Ilva online tidigare, eller är det bara jag som är förvirrad??? Finns i alla fall en massa snyggt, jag vill ha...

Den rosa mönstrade kudden va ju inte helt fel, dessutom på rea, men det kan man då kan man naturligtvis inte beställa just den online, hmmm.. Sedan gillar jag den vita golvlampan, vi skulle "behöva" en ny golvlampa. Vidare är jag barnsligt förtjust i vackra utemöbler, soffan gillar jag, den är i plastrotting, ska klara regn och rusk, perfekt för svenska sommaren med andra ord ;-) Måste även säga att den antikvita länstolen är supersöt, passar nog dock inte hos oss, men fiiin är den...          

Kommentarer
Postat av: Elin

Skoj med inredning :P

2008-01-17 @ 17:50:42
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Anna

Elin:
Ja jag älskar inredning :-)

2008-01-17 @ 18:31:13
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0