H&M beställning kommit.

image103

Idag har jag hämtat ut paketet med kläder jag beställt ur H&M´s vårsortiment, jag tyckte det fanns en del fina kläder när jag kikade i katalogen och på nätet, men nu när de väl är här och sitter på mig så är det inte lika snyggt kan jag tala om, möjligtvis kan det bli så att den vita tunikan stannar, men inga av de andra kläderna tyckte jag var särskilt fina, allt kändes bara stort och hängigt fastän det inte är för stor storlek. Skorna var som båtar på mina fötter, de var dock fina, så det får bli en retur och nybeställning i storlek 36 istället, annars åker allt annat tillbaka som sagt, trist men skönt för plånboken =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

trist när det blir så ;/

2008-01-21 @ 18:16:26
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Hanna

ja verkligen :/
okejokej! :)
Kram

2008-01-21 @ 18:32:58
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0