Brudkrona

vårt bröllop kommer jag att bära en brudkrona, jag tycker personligen att det är väldigt fint och det känns lite så där gammaldax på något vis. Min mormor hade en liten brudkrona i mässing när hon gifte sig med min morfar på 40-talet och jag har tyckt det var så fint ända sedan jag var liten och tittade på deras brudkort.

Kronan jag kommer att bära är en som jag "designat" själv och fått gjord av en superduktig och trevlig tjej som håller på med hantverk. Den är gjord i guldfärgad mässingsfolie med vita sötvattenpärlor, när jag fick den blev jag så nöjd för den blev precis som jag tänkt mig. Längtar tills jag får använda den. Bara 132 dagar kvar nu ;-) 


Är du själv ute efter en brudkrona eller liknande. Klicka dig in på å Kirsto´s hemsida

Kram!


Kommentarer
Postat av: Katta

Känner på mig att ditt bröllop kommer bli utöver det vanliga =) Kronan är ju hur fin som helst, oavsett kvaliteten på bilden! Pärlorna var verkligen pricken över i:et... Kul att det blir ringen i vittguld till stora dagen. Kan liksom inte glömma din förlovningsring, inne på HANDs hemsida typ varje dag, he he.

2008-01-19 @ 19:35:14
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se
Postat av: Anna

Katta:
Åh TACK!
Ja hand har underbara ringar, jag är nästan inne på hemsidan lika ofta som du ;-) KRAM!

2008-01-21 @ 20:18:41
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0