Smycke

Vad har man för smycke på bröllopsdagen om man inte vill ha ett pärlhalsband? Skulle dock kanske kunna tänka mig en tunn kedja i guld med endast en pärla i ett hänge, men det är också så långt jag kan sträcka mig när det kommer till pärlor. Örhängen kan jag inte ha några som hänger, jag tycker det är snygg på andra, men det ser inte klokt ut på mig själv, känns bara skumt att ha något som dinglar i öronen.

Jag har ett halsband som jag fick av min morfar och mormor när jag döptes, det är ett litet guldhjärta i en smal enkel länk, jag har på mig detta halsband i stort sett varje dag och älskar det, men jag tror inte att det passar just på bröllopet. Jag vill ha ett enkelt smycke, blir lätt för mycket annars i och med att jag kommer att ha guldkrona och en rätt "maffig" klänning, måste hitta en balans så jag inte ser ut som en julgran i slutändan, Hahaha!!! 

Någon som har tips på några snygga halsband/smycken på nätet?
(ska tilläggas att länken ska vara i guld/guldfärgat). 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Klurigt det där med smycken och "lagom mycket", får ju som sagt inte bli julgransvarning samtidigt som det ändå ska vara ngt extra..
Skulle nog köra på ngt enkelt guldsmycke, kanske med en pärla i som du säger...Enkelt men ändå det lilla extra!
Hoppas du hittar ngt du gillar:)
Ha en mysig kväll!
KRAM

2008-02-18 @ 20:15:38
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Anna

Madeleine:
Ja jag hoppas också att jag finner något fint passande halsband, får spana vidare ;-) krya på dig! Kramar

2008-02-18 @ 21:00:35
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0