På bättringsvägen..


Snyggt..

Så är jag äntligen på bättringsvägen efter några minst sagt jobbiga dygn till sängs, tänk att man blir så medtagen av "lite" feber och hosta.. Har fortfarande väldigt ont i mellangärdet efter all hosta och pigg är jag inte helt, minsta lilla anstängning känns i kroppen, men känner mig ändå bätte än igår, så sakta med säkert så är jag påväg tillbaka, synd att det är helg bara, tycker lite "synd" om J också som är sugen på att hitta på något ikväll, men jag känner mig inte redo för en partykväll.. så det får bli mys hemma helt enkelt!

Snart ska vi äta, ska försöka få mig lite granna, har ätit oerhört dåligt de senaste dagarna, allt smakar riktigt skumt när man inte är frisk. Hoppas ni har en underbar lördag.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0