Härliga fredag..

Är precis hemkommen från en mysig middagsdate med mig vännina Therese på Oleary´s. Vi har haft det jättetrevligt och njutit av öl, casarecce pasta i gräddig Alfredo sås med pico de gallo och sotat kycklingbröst och vitlöksbröd, så nu är jag mätt och lycklig :-) T och jag kom ifrån varandra för något år sedan på grund av en händelse, men nu är vi på väg tillbaka igen och det känns skönt, man ska vara rädd om sina vänner!

Annars har dagen varit lugn, nu är det bara tre veckor kvar innan jag byter till jobbet i Stockholm. Tänk 6 år i Västerås är strax över och nu ska jag pröva vingarna och en ny arbetsplats, spännande! Idag blev det även klart med lön och förmåner inför det nya, känns bra, så nu ska jag vara tyst, lugn och glad, en stund i alla fall, hehe ;-)

Nu är det "Lets Dance" som går på tv:n. Älsklingen är och spelar poker med några polare så jag är ensam hemma resten av kvällen, så det blir tv och internet för min del innan sängen.

Kram på er! 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter som du haft en mysig kväll med din vän. Kul att ni hittat tillbaka till varandra:)
Bra vänner växer ju tyvärr inte på träd...

Härligt med lönen och förmånerna...tänk om man kunde få ngt sådant:/ Kanske kommer någongång i framtiden...

Sitter också här i min ensamhet och knappar på datorn och kikar på Let´s Dance...
Ha en fortsatt mysig kväll!
Kramar

2008-02-08 @ 20:49:10
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Madeleine

Tack du är snäll du:)

Det är tur man har sina "bloggvänner" då blir inte livet lika ensamt:)
Nu ska jag se på Gynning på ettan!
Kram igen

2008-02-08 @ 21:10:25
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Zandra

ÅÅ va härligt att allt är spikat o klart nu!
Lite nyffis på vart du bor, eftersom du jobbade i V-å o sen Sthlm.. hrm kan vara mina gamla hemtrakter..hehe
Ha en trevlig solo kväll o njuuuut av helgen! Kraaam

2008-02-08 @ 21:20:02
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Madeleine

Har också tjuvlyssnat och gillade också Velvet:)
Ska bli kul med schlagerlördagar nu,glitter & glaomur, I like! det tråkiga är ju bara att se dom ensam:( Ingen att kommentera med...men men jag brukar ju klara mig själv:)

2008-02-08 @ 21:39:17
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Anna

Zandra:
Bor i Enköping så man kan ju pendla åt alla olika håll ;-) ha en skön helg själv! Kram

Madeleine:
Ja jag blir på så gott humör när schlagerkvällarna drar igång. Förstår att det är lite tråkigt att sitta ensam dock, du får gärna komma hit, ju fler desto roligare jue! Alla schlagergalan kan komma hit!!! :-)

2008-02-08 @ 21:54:56
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0