Godmorgon!



Lördagsmorgon är bland det bästa jag vet av veckans alla tider, så mysigt och ligga kvar en stund och dra sig i sängen och sedan gå upp och göra en riktigt god frukost med det där lilla extra som man inte orkar/hinner med på veckorna.

Älsklingen ramlade in vid 03 i natt efter en pokerkväll, då hade jag sovit x-antal timmar, när han väl var på plats i sängen kunde jag själv inte somna om, låg och vände och vred mig till kl fyra, med sedan somnade jag äntligen om, nu är jag uppe som ni förstår och dagen har börjat, J ligger dock kvar i sängen än, så jag ska fixa lite frukost nu, sedan blir det lite pyssel på fm, här är grått och trist så man får ingen lust att bege sig ut heller!

Hoppas er lördag börjat bra..

Kramar så länge!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jaha där ser man, gick gymnasiet där...
Jaa ikväll smäller de hehe, gillar oxå Schlager till sambons förtvivlan ;-)
Ha en härlig Lördag o parta lungt!! Kramar

2008-02-09 @ 10:04:18
URL: http://lillalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0