Bröllopsfotografering



Bilder tagna av fotograf Karin Linde.

Fotograf inför bröllopet är bokad sedan i höstas och jag är jätteglad för att jag var ute i så god tid. Vi hae troligtvis inte fått den fotograf jag vill ha annars då hon är mycket populär på Västkusten. Karin Linde som hon heter är jätteduktig och tar fantastiska bilder tycker jag. Ovan är några av mina favoritbilder som hon tagit. Bilden längst upp till vänster är förövrigt fotograferad inne på Varbergs Stadshotellet där vi ska ha vår bröllopsmiddag. Tror att vi ska be henne fotografera oss på ungefär samma sätt, tycker det är riktigt maffig bild. Besök gärna Karins hemsida om ni är intresserade.  
      
Det kom flera svarskort med posten idag. Alla som har svarat hittills har tackat ja till vårt bröllop och det känns riktigt skoj. Man hoppas ju så klart att ALLA man bjudit kan och vill komma men man vet ju aldrig så det känns bra! 

Förövrigt STORT TACK till: LinaLotta, Josefin & Frufa för att ni så snällt kommit med jättefina förslag på halsband med pärla. Jag blir jätteglad och fler tips mottages gärna! Nu ska jag hoppa in i duschen, men återkommer säkert igen under kvällen.

Kram så länge 


Kommentarer
Postat av: Zandra

Riktigt fina och lite annorlunda bröllopsfotograferingar, Me like! ;-)

2008-02-19 @ 19:17:42
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Madeleine

Åhh gillar verkligen bilden på stranden..så fin=)
Kul att ni hittat en bra fotograf, personkemin är ju super viktig när man ska ta kort:) Du får visa resultatet här sen:)
Kram Kram

2008-02-19 @ 21:07:35
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Linalotta

Hej.
Bara kul att kunna hjälpa till med lite tips, bloggvärlden är ju perfekt för det!
Ha en trevlig kväll.
(superfina bilder hon tar förresten...)

2008-02-19 @ 21:40:25
URL: http://linalotta.blogg.se
Postat av: Anna

LinaLotta:
Ja det kul att hjälpa varandra med tips, Jättetack än en ggn, tror jag ska köra på det! Kram

2008-02-20 @ 09:11:49
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0