Dukning



Bilder: MrsBohmer

Mätt och belåten efter en måltid bestående av kotletter, råris och broccoli, före det en rask promenad och nu har jag hamnat här med laptopen i knät framför tv:n igen. Det är som en drog ;-) 

Om någon vecka ska vi ner till västkusten för att träffa personalen på hotellet vi ska vara på 31 maj, då måste vi ha klart för oss hur vi ska ha vår dukning. Jag har en tanke att allt ska gå i vitt med detaljer i guld, vita rosor och ljus, antingen i kandelabrar eller blockljus. Svårt att hitta bra bilder på dukningar på runda bord, men jag fann några som jag tycker är fina och det är ungefär så här jag tänkt mig.

Tips och ideér är ALLTID välkomna!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Danni

Den på bilden var riktigt snygg... :)

2008-02-21 @ 20:01:33
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: Madeleine

Kul det där med dukning, går ju att göra så himla mycket. Bara släppa fram kreativiteten:)
Jag skulle nog köra på kandelabrar istället för blockljus..blir pampigare:)
Vore fint med orkidéer i vitt och svagt rosa liggandes på bordet på ngt sätt;)
Sen kanske små hjärtaskar till gästerna...
Men jag tror att dina idéer är snäppet bättre, för du verkar ju vara otroligt påhittig:)
Lycka till!
KRAM

2008-02-21 @ 20:20:30
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Anna

Danni:
Ja det tycker jag oxå ;-)

Madeleine:
Tack snälla rara! Du har helt rätt, kandelabrar är maffigare, kör nog på det :-) Vi ska ha små guldaskar till varje gäst med våra m&m´s i på bordet, men namnet (till bordsplaceringen) fästa runt asken, så det blir nästan hjärtaskar :-) Ha en skön kväll! Kramiz

2008-02-21 @ 20:37:20
URL: http://starwoman.blogg.se
Postat av: Becka

Åhh, va roligt att få planera bröllop! Det närmar sej ju verkligen...läste att det var 100 dagar kvar igår, alltså 99 idag! :-)

Ja, visst blev mina naglar fina?! Jag är sååå nöjd!
Tack för kommentaren!

2008-02-21 @ 20:43:22
URL: http://www.beckasin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0