Soluppgång


Morgonen från vardagsrumsfönstren...

Tänk att igår önskade jag att det kunde bli lite vitt på marken här och idag när jag vaknade var det åtminstone rimfrost på marken, gudarna hörde min bön, fantastiskt, tack! 

Det var så vackert imorse när man klev upp och möttes av den vackra och glittrande granen i vardagsrummet, alltså jag mötte den inte bokstavligen (haha!) men den stod där och lyste fint i sitt hörn. Det är verkligen speciellt vid denna tid på året med alla ljus i folks fönster och granarna som sprider sitt fina sken. I love it!  


Mötet som var inplanerat här i eftermiddag blev skjutit på framtiden då den grafiska arkitekten hade fått förhinder, så istället sitter jag här och småskriver på en rapport och har en ganska lugn och skön måndags eftermiddag med andra ord.    


Ha en skön eftermiddag, vi hörs senare då tänkte jag visa hur vårt arbetsrum blev!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig syn på morgonkvisten. O de va ju tur att granen stod där du ställt den ;-)

HAHAHA Knasifia där!

Ha en härlig Måndag gummsan. KRAM KRAM

2008-12-15 @ 14:06:20
Postat av: Ida

Vad fint ni bor. Inte dålig utsikt heller för den delen. Ser mycket fram emot bilderna på arbetsrummet. Säkert lika fint som de övriga rummen i er lägenhet. Kramar från Ida

2008-12-15 @ 14:22:32
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Anonym:

Haha. ja jag tänkte när jag skrev att det lät som jag mötte granen, men riktig sååå trött var jag inte, utan det stod snällt och prydligt där jag ställde den i lördags, haha! kram kram



Ida:

Utsikten är helt ok, förr bodde vi på första våning, men uteplats, liiite mer insyn om man säger så, jag tycker bättre om att komma upp en bit ;) Ja inlägg om arbetshörnan kommer senare under dagen, måste fixa bilder först bara! Stor kram på dig Ida!

2008-12-15 @ 14:42:28
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: AnnaG

Hittade hit för första gången idag och jag är upp över öronen förälskad! =) Helt underbar blogg, fantastisk inredning, otroligt mumsig mat, shopping helt i min smak, lite bästkust glimtar och så verkar du själv vara minst lika underbar! =)

Fantastiskt vackra bilder från ert bröllop. Grattis i efterskott!♥

Vi gifter oss nere på västkusten till sommaren, ska bli så mysigt!



Ha en fortsatt fin vecka!

Kram kram

2008-12-15 @ 15:17:53
Postat av: Zandra

Mä den anonyme va ju jag juuuuuuu ;-D Haha så tokigt de vart där!

KRAM iaf

2008-12-15 @ 16:34:31
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hi, hi, jag ler ofta när jag läser dina texter; nu åt det med julgranen. :D Du skriver så varmt och ofta med glimtar av humor i precis min smak. :)



Åh arbetsummet! Du, jag är såååå nyfiken!!! :)



Massor kramar på dig!

2008-12-15 @ 17:47:41
Postat av: Anna - Starwoman

AnnaG:

Vad kul att höra, tack för din kommentar och välkommen åter =) Kram



Zandra:

Haha - Jaha va det du din rackare, tänkte att jag måste känna personen, men fattade inte vem det var, haha! Kram



Rebecka:

Tack, rodnar... ;) Kramis

2008-12-15 @ 19:12:00
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: sara

fiiint :)

2008-12-16 @ 11:11:23
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-22 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0