Drömmarnas värld

Jag vaknade imorse med ett ryck och trodde jag befann mig någon annanstans, i en annan tid. Det var ingen mardröm men det kändes ändå i maggropen och känslan har följt mig sedan dess, konstig det där när man befinner sig mellan dröm och verklighet. Jag drömmer sällan mardrömmar, men drömmer förövrigt mycket om nätterna, dock minns man ju sällan drömmarna när man väl vaknar. Det är dock några drömmar som återkommit under min livstid och en av dem är att jag flyger. Jag drar liksom in luft i lungorna, håller andan och så lyfter jag bara sakta från jordytan och sedan svävar jag ovanför marken. Drömmen är ljuvlig och jag har faktiskt halvgalen som jag är provat att i vaket tillstånd dra in luften i lungorna på det där speciella sättet för att se om jag ändå inte kunde lyfta om så för bara någon millimeter, men den kloke förstår ju att jag är för tung för att trotsa tyngdlagen, hahaha!


Nog om drömmarnas förtrollade värld. Här är det väl inte fullt lika förtrollande vid skrivbordet på jobbet, men helt okej ändå. Vädret är som vanligt mulet och den fina frosten som låg som ett täcke igår på marken är nu ett minne blott och det leriga och våta har tagit över igen, hmmmm! Ska under eftrmiddagen springa några ärenden på stan, är ju snart julafton och måste inhandla de två sista klapparna, då jag redan vet vad som ska handlas är det inte under någon stress jag kommer att utföra uppgiften om inte folket på stan stressar upp mig vill säga.. ;-)

Hoppas att ni har en extra bra tisdag! 

Kram och på återseende!      


Så här glad ser jag nog ut när jag flyger i drömmarns värld... Haha!
(Har nog druckit för mycket koffein idag, känner mig smått insane faktiskt!).


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh du ser så fin ut som vanligt, inte alls insane ;-) Kram på dig tjejen

2008-12-16 @ 13:25:15
URL: http://alovesand.blogspot.com/
Postat av: Malin S

SötnosAnna !

Jag drömmer en särskild flygdröm också. Så coolt.

2008-12-16 @ 13:30:27
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Anna:

Haha - Skenet bedrar ;-) Tack och Stor kram!



Malin S:

Ja visst är flygdrömmar härliga. Önskar jag kunde drömma dem på beställning, men det går månader/år emellan att de dyker upp, men kul är det! Tänk om man kunde flyga/sväva på riktigt ;-) Kram

2008-12-16 @ 13:42:08
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Maken

Så underbart vacker du är min kära fru!



fjäskar på för jag hoppas att klapparna är till mig ;-)

2008-12-16 @ 15:25:26
Postat av: Ida

Vad fin du är :)

2008-12-16 @ 15:46:51
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Underbar kommentar här av din man, lovely! :) Jag är också koffein-hög idag, sitter o småfnittrar för mig själv medan jag kämpar med min hemtenta. Galet värre... :)

2008-12-16 @ 15:49:17
Postat av: Zandra

En Galen Anna-Panna kan säkert sluta hur som helst! :-)

Hoppas iaf att du haft en bra dag på jobbet vännen. KRAMAR

2008-12-16 @ 17:14:23
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Annica

älskar bara att följa din blogg, så kul. Men så sött medd från din make.



Ciao bella

2008-12-16 @ 18:25:29
Postat av: Anna - Starwoman

Maken:

Tack älsklingen och det VAR dina klappar jag var och spanade efter ;-) Puss på dig fjäsko



Ida:

Tack snälla Ida! Kram



Charlotte:

Haha - ja han är fjäskigt söt i dessa julklappstider, hehe ;-) Lycka till med hemtentan!



Zandra:

Precis, kanske står och trycker in julkort i en redan överfull postlåda tillsammans med en okänd gubbe, HAHAHA! Retas bara ;-) Kraaamis



Annica:

Vad KUL att du tycker det, tack för din kommentar, gör det lite roligare att skriva när man får respons utan människor. Meddelandet från maken ovan var riktigt sött, haha ;-) Kram

2008-12-16 @ 20:22:27
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0