En dag på stan...

Just hemkomna efter en riktigt trevlig dag på stan. Vi började vår sightseeing med en båttur från Sjöstaden till Djurgården och Nybrokajen. Efter det blev det våra egna ben som fick ta oss vidare till Gamla Stan (där vi hade ett mysigt fika stopp)Drottninggatan, Sergels Torg, NK, Kungsträdgården, Södermalm och ett extra långt stopp blev det på Snaps uteservering på Medborgarplatsen där vi sippade rosévin och bara njöt av den soliga lördagen. Hann t o m in en sväng på Zara där jag shoppade en klänning som jag tänkt använda redan ikväll! Nu har resten av gänget tagit en tupplur (veklingar ...) medans jag passar på att blogga en snabbis. Om en stund blir det till att sätta igång grillen och fixa till kvällens middag som kommer att bestå av grillat (vad annars? måste ju suga ut det sista innan sommaren är över på riktigt!!!) med färsk potatis, olika såser, sallad och en massa gott rödvin. Efter det är tanken att det ska bli utgång med en massa party!!!! Här har ni vår dag i bilder =) Sköt om er så hörs vi säkert imorgon igen! Kraaam

 
Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: sessan ❤

Vilken härlig dag ni haft min äventyrs prinsessa ;)

Jag fick en omedelbar feeling av Rom eller Paris.



Vad fin du blev i håret!!

Förstår så absolut att du ar nöjd med den klippen ❤



Önskar dig bästa lördagen med massa kärlek.



Så har jag nominerat dig i min blogg, jag var nödvändigt tvungen!!

Du har nämligen blivit en given favorit for mig, som piffar upp mina dagar!!



Massa kramar & kärlek från mig i Oslo

2008-08-23 @ 22:39:40
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: a home far away

Ser ut som om ni hade en topendag verkligen!

Är här för första gången o gillar skarpt din blogg



HÄlsningar från en svenska i Singapore

2008-08-24 @ 15:23:54
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0