Underklädesfrågan..

När min klänning kommer i nästa vecka blir nästa steg att införskaffa underkläder som passar till, vilken inte alltid är det enklaste av tidigare erfarenhet. Jag brukar alltid bli på så dåligt humör när det kommer till att prova underkläder, jag tycker inte alls det är kul utan mer pest och pina, men måste ju prova så att man vet att det passar, så det är bara att ta tjuren vid hornen så fort som möjligt. I vilket fall tänker jag mig nog en bh, trosor och varför inte strumpebandshållare med tillhörande strumpor. Tycker en korsett är snyggt annars men tror det blir "för mycket" att ha under klänningen, den är ju nästan som en korsett i sig med snörningen bak.. En balconette bh är det jag tänker mig.. Jag får spana vidare...  

Kommentarer
Postat av: Zandra

Min kompis som gifte sej förra sommaren hittade sitt underklädes kitt på Triumph, dem kan ha en del och väldig trevlig och kunnig personal ;-)

2008-04-02 @ 15:02:44
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Annelie

Svar: Jag kan ju alltid ta mig till varberg, kostar inte så mycket ;) Det hade verkligen varit superkul att fota bröllop!! Kan ju höras på mailen. [email protected]

Ha en underbar dag! :D

2008-04-02 @ 15:08:26
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se
Postat av: Anna

Zandra:
Tack för tipset, ska absolut hör med dem, jag har så jäkla svårt med storlekar så jag måste verkligen gå till någon som kan! Tack! Kram

Annelie:
Åh hade ju vart toppen ;) Jag hör av mig på mailen senare ikväll när jag kommit hem! Ha det bäst! Kram

2008-04-02 @ 15:14:43
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Brillorna är köpta på Kicks, fanns även i svart, 195;- tror jag dem kostade, me like! Tipparna kostade 150:- på Kicks, ja du kan köpa och testa, ett tips är att ta nåt extra lager med gelén som man får med, det stärker lite mer. Jag har fått limma mina lite extra, men det är helt klart värt 150:- ;-) Så Löp o Köp!! Kram

2008-04-02 @ 17:22:08
URL: http://lillalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0