Skinnjackedax..

Idag har det verkligen vart vårväder, helt underbart. Om det håller i sig kommer jag att "slänga" vinterkappan och köra på min snygga skinnjacka från Mango imorgon. Det är bland det bästa när vintern är över att man kan hänga undan alla tjocka/tunga plagg, så håller vädret bara i sig blir det snart skinnjackan på minsann, hoppas, hoppas!!!

Nu ska jag strax svettas på vår motionscykel, så inte nog med att jag knappt kan skratta, hosta eller prata på grund av min träningsvärk efter "misshandeln" av min otränade mage, imorgon vet jag en som inte kommer att kunna gå normalt heller, hahaha! Jag har inte cyklat på hur länge som helst och jag får alltid så oerhört ont i baken de första gångerna så det är bara att göra sig förberedd på det, så ser ni någon som går illa runt Skanstull/Söder imorgon så är det bara jag ;-)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0