Många bollar i luften

Oj vad det är mycket just nu! Jag har fullt upp här på jobbet plus allt annat som händer på en gång, men jag klagar inte, det är som darlingen sa imorse "positiv stress" vi lever i just nu och det är helt sant. Det är ju en massa roliga saker vi håller på med och det känns ju minst sagt skoj att t ex sitta på Hemnet och kika på nya lägenheter och gå på visningar och sånt även om det är boendefrågan som är det mest uppstressade just nu. Blev ju inte riktigt som vi tänkt i o m att vi fick sålt lägenheten mycket snabbare än vi trott och är därför inte i fas med nytt boende men det löser sig! Skönt att det är fredag i alla fall, helgen är inte alls planerad, ska bara vara och se till att få lite motion. Kram

Kommentarer
Postat av: Linalotta

Jag tror verkligen på att ta det lite lugnt i början med träningen då man inte tränat på ett tag.
Själv besökte jag gymet idag för första gången på länge...och jag tog det ganska lugnt. Men känner redan hur det börjar dra i musklerna.
=) men bättre lite än inget

2008-04-04 @ 13:49:52
URL: http://linalotta.blogg.se
Postat av: Anna

Linalotta:
Jag håller helt med, kör man för hårt då tröttnar i alla fall jag direkt ;) Ha en skön fredag!!!

2008-04-04 @ 14:39:57
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Katta

Stort grattis till den rekordsnabba försäljningen =) Hur bra som helst! Förstår att ni är busy, busy nu när det gäller att hitta en lägenhet så snabbt som möjligt. Om ni köper den i Sjöstaden blir jag sååå avis. Hur grym som helst med dubbla balkonger o grejer!! Massor av kramar, Katta

2008-04-05 @ 12:24:17
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0