Liten beställning..

På tal om resa, så klickade jag hem två klänningar i helgen från H&M som jag ska ha med på Baliresan. En svart och en blå. Då man fick 25% rabatt på valfri vara slutade hela kalaset på ynka 300 kr med frakten inräknad, så det var inte mycket att pruta på. Båda klänningarna är gjorda i 100 % bomull vilket kommer att passa bäst i ett land med hög luftfuktigthet som det är på Bali. Så nu hoppas vi att de är snygga när de kommer!  Nej nu måste jag jobba...

image874 image875
Bilder: H&M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har den klänningen i rosa och du kommer säkert bli nöjd. Perfekt sommarklänning för ynka 149:-, perfekt! Är ju själv sugen på en svart också, men vill minnas att det redan finns en sådan i min garderob...
Ha en bra kväll!
Kram Kram

Ps: Sprickan beror på mitt dåliga skelett...Benskörhet och då kan tydligen en liten spricka lätt uppstå...Tragiskt men sant:(

2008-04-14 @ 18:30:26
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Anna

Madeleine:
Jag hoppas att jag blir nöjd, annars får jag skicka tillbaka dem, var ju väldigt billigt, som hittat ;) Synd med ditt sköra skelett, du får dricka mycket mjölk det är ju bra för just skelett, du får ha en massa mjölk i din latte ;) Hoppas du får iordning på foten fort! Kramar

2008-04-14 @ 18:44:50
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0