Nya köksmöbler



Igår var vi och beställde nya köksmöbler förresten. Jag har kikat en massa efter ett vitt runt bord och några snygga stolar till, men jag har inget hittat som jag gillar så mycket att det känts vettigt att lägga massa pengar på dem. Det fick helt enkelt bli en beställning på Mio och deras bord "Plain" som förövrigt var och varannan kotte har, trist men jag tycker faktiskt att de är riktigt snygga och priset är helt okej, så vi slog till. Leveransen kommer nästa vecka tillsammans med "Miller" stolarna.

Längtar efter våra soffor också, de skulle rent teoretiskt kunna komma nästa vecka också, men jag har svårt att tro att det blir så "bra" utan man får säkerligen vänta till den sista utsatta veckan, vilket iså fall betyder bröllopsveckan...

Kommentarer
Postat av: Teresia

Ang sofforna - såg i någon kommentar nedan att ni skulle sälja er nuvarande soffa. Om det är en "Karlstad soffa"?? skulle vi vara intresserade av att köpa!

2008-04-30 @ 11:28:37
URL: http://alltidvi.blogspot.com
Postat av: Hannah

Kom ihåg att akta er för diverse knappar på jeansen som kan riva upp lacken på Millerstolarna!

2008-04-30 @ 11:40:15
Postat av: Anna

Teresia:

Jag har mailat dig :-)



Hannah:

Tack snälla rar för tipset, sånt man inte har en aning om, inget de sa på MIO direkt ;) Kram

2008-04-30 @ 13:20:02
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0