Grönskan är här


Bilder jag tog påväg till jobbet i fredags. Man kan nog inte annat än att få en bra start på dagen
när man går ut med vattnet känner jag.

Så var det tisdag igen, solen skiner och det är alldeles grönt ute, jag blir helt lycklig, det har verkligen gått så fort med grönskan. När jag kom hem i söndags från västkusten tänkte jag inte på det speciellt mycket, men i går eftermiddag när vi åkte tillbaka till Stockholm från Enköping där vi vart och städat ut hela den gamla lägenheten, var jag tvungen att kommentera grönskan minst 5 ggr, så att J t o m sa till att han hört den kommentaren nu några gånger. Den det har jag verkligen märkt sedan jag blev vuxen hur bra jag mår när det blir just grönt på träden, sånt tänkte man aldrig på som ung, i alla fall inte jag!

Idag mellan kl 08-10 så har vi en hantverkarhjälp hemma som ska sätta upp en duschvägg i klarglas i badrummet, byta ut tvättställen mot en kommod i helt vitt, samt sätta upp toaletthållare och handdukstork och liknande, så när man kommer hem så ska det vara klart hoppas jag.

Nu ska jag sätta mig och arbeta helst skulle jag vilja vara ute i det fina vädret men eftersom jag var här endast 2 tim igår och 3 i fredags bör jag nog lägga på ett kol här. Jag har riktigt dåligt samvete över jobbet som jag verkligen försummat nu i någon vecka eller två *skäms*

Hoppas att ni får en underbar tisdag! Kramar!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilken härlig Vyyyyy till jobbet måste jag säga. En annans är ju inte alls lika härlig hihi. Ha en skön tisdag och jobba lungt!

Kram

2008-04-29 @ 08:57:23
Postat av: Anna

Zandra:

Ja visst är vyerna härliga, kan ju inte annat än att bli på gott humör ;) Hoppas du har en skön dag, skönt med snart ledigt! Kramiz

2008-04-29 @ 10:26:14
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Nyfikna är ju sååååååå nyffis på hur du o J träffades o allt... haha ja du vet ;-) Det är lugnt om du inte vill berätta.

NJUT av våren snart lunch ute i solen Me like! KRAM

2008-04-29 @ 11:08:25
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra:

Klart jag kan berätta, glömde bara svara förra ggn du frågade. Bra du påminner, du vet jag har kommit till åren nu så jag glömmer saker, hahaha ;) Nä men vi träffades allra första ggn julen 1996, han blev intresserad och bjöd ut mig och skickade rosor och hela balongen, jättegullig, men jag nappade inte riktigt ändå (svårflirtad s) sedan gick tiden och vi möttes sommaren efter och samma sak då, han försökte men jag var avvaktande, hahaha! Sedan möttes vi en tredje gång 1 maj 1999 och då sa det klick, så det tog låååång tid innan det blev vi, hela 3 år, haha men nu hoppas jag att vi är ihop resten av livet för vi passar väldigt bra ihop då vi är både lika och olika på någotvis ;) Du då hur träffades du och din kille? KRAM

2008-04-29 @ 11:39:56
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

hihi naaaaw va gulligt :-)

Ja jag vet ju hur glömska ni äldre är fniss

Ja vi möttes på bussen från Enköping!! haha

Efter många om o men o tänkt om. Så ringde jag han o frågade om date o ja på den vägen är de ;-) Så olikt mej att ringa till en vilt främmande människa men se 8 år senare... hihi ;-)

2008-04-29 @ 12:00:03
Postat av: Anonym

Verkligen en mysig väg till jobbet måste jag säga :) Perfekt att bo så nära! Har ni kommit tillrätta i lägenheten än? Jag vet inte, men kan det vara så att du bor granne med Roger Nordin på Rix FM?! :) Kram!

2008-04-29 @ 12:16:35
Postat av: Anna

Zandra:

haha, ja visst är det "gulligt" ;) Vad modigt att ringa så där till en vilt främmande karl ;) Härligt att kärleken håller i sig! När blir det bröllop för er del då? Var det 2010 el har jag drömt det? ;) Kram



Anonym:

Ja verkligen skön väg kan jag lova. Vi har kommit tillrätta så där ännu, tar ju sådan tid, men det går framåt :) Jag bor väldigt nära Roger Nordin på Rix FM, men vi är inte grannar så att vi bor i samma hus, men gatorna ligger nära tydligen ;) KRAM

2008-04-29 @ 13:04:09
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Näää du har så rätt så ;-)

2010 är det tänkt troligen i September... hih ja vi får se ;-) Väntar ju fortfarande på ring nummer 1 haha. KRAM

2008-04-29 @ 13:32:55
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Mia

Det var förresten jag som skrev det där om Roger Nordin, men namnet kom bort :)

2008-04-29 @ 14:57:26
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha då måste jag vara ung;) Mamma kommenterade grönskan idag och jag hade inte ens tänkt på det. Inga vuxenpoäng där inte:)

Men det är underbart att värmen är här och hoppas bara att den får stanna!

Kram Kram

2008-04-29 @ 17:48:56
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra:

Ja ring nr 1 kanske man bör få först ;)



Mia:

Så det var du, blev så nyfiken på vem som hade skrivit ;)



Madeleine:

Ja men du är juen ung snärta ;) Vuxenpoängen kommer oavsett man vill eller inte när det väl är dax ;)Hoppas också att värmen håller i sig! Kramis

2008-04-30 @ 08:30:40
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0