Just nu i värmen...



Nu myser vi mest runt här hemma i väntan på kvällens middag. Minusgrader utanför fönstren och öppna spisen ger ett skönt sken, lika så alla värmeljus som är tända. 

Somnade en stund tidigare i soffan till Astrid Lindgrens jul och känner mig nu allt lite piggare, skönt det! Tror att jag efter kvällens mat ska lägga mig i badkaret bland väldoftande skum och bara vila och bläddra igenom H&M katalogen som låg i brevlådan idag, även om jag tycker att det är PÅ TOK för tidigt att tänka på vår och sommarkläder redan, men jag är väl bara gammalmodig eller nått som inte hänger med i svängarna helt enkelt ;-)

Måste erkänna att det verkligen känns fantastiskt att klänning kom idag och att jag nu har allt fixat inför nyår, även masque, skor, (ev sjal) och väska är fixat och klart. Endast hårfrågan som är kvar. Är det någon som har något bra tips hur jag skulle kunna ha håret på nyårsafton? Blir alltid samma visa och vore kul att göra något annat, så hårtips mottages TACKSAMT!!!

Nej nu måste jag kika till de egengjorda klyftpotatisarna i ugnen så de inte får en för bränd yta. Sköt om er och ni som är som jag lite halvkrassliga i dessa dagar, KRYA PÅ ER!  

Vi hörs, kram! 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är varmt välkommen när de passar frun!

OM jag får komma hem nästa gång du dukar och myser till det så där som du gjort på bildern!! ♥

;-D



Mys och Njut!

KRAMAR

2008-12-29 @ 21:02:59
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vad fint du gjort! Misstänker i alla fall att det är du som fixat och inte J... Ha ha!



Klänningen är FAB! Svinsnygg med volangerna! Kraam kraam

2008-12-29 @ 21:51:45
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Theresé

Åh va mysigt och fint det var! :)

Maten och allt blir ju så mycket roligare när man har fixat till en vacker dukning på det också.



Hoppas du blir friskare till nyårsafton nu då så att du får chans att bära den fina klänningen !



Tycker att lockigt uppsatt hår vore snyggt, men att man låter lite hår framme vid ansiktet hänga fritt...svårt att beskriva hur, hehe men du kanske förstår vad jag är ute efter



Krya på dig



Kram



2008-12-29 @ 21:54:40
Postat av: Anna - Starwoman

Zandra:

It´s a deal ;-) Kramis



Hemma hos Katta:

Haha - Hur kan du tro att det INTE är J som fixat? Fniss - Nä då, du har så rätt, det är inte han som skapat vårt mys här ;-)



Ja visst är väl klänningen FAB?! Jag älskar vidden i underdelen med volanger, tyll och allt och det strama åtsittande på överdelen =)



Stor kram!

2008-12-29 @ 21:57:33
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Theresé:

Tack =)



Jag tror jag förstår hur du menar med håret, ska absolut testa och se hur det blir ;-) Tack för tipet!!!



Stor kram

2008-12-29 @ 21:59:03
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Din blogg är verkligen en pärla, så inspirerande! Promenerade i Sjöstaden igår kväll, alltid lika fint med alla ljusslingor som sätts upp varje vinter!

2008-12-29 @ 22:13:27
Postat av: Mahim

Hej,



Jättefina underlägg, får man fråga vart du har köpt dem?



Kram kram

2008-12-29 @ 23:07:56
Postat av: Anna - Starwoman

Sofia:

Åh tack snälla, vad kul att du promenderade här omkring, bor du här? Stor kram och välkommen åter =)



Mahim:

Hej Mahim, underläggen är köpta på Bolagret, finns i flera olika färger =) Stor kram!

2008-12-29 @ 23:10:29
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Emelie

WOW! Vilken blåsa! Du kommer bli såååå snygg!!!

Tycker att du ska köra på rosettfrisyren som var så hypad för ett tag sedan eller lockigt hår i en lite slarvigt inbakad fläta...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen BUSA mig efter Annas alla fiffiga regler! ;.)

Puss på dig!

2008-12-29 @ 23:53:45
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: jenny

Va skönt att du oxå fått det mesta klart till nyår,jag med :) Klänningen du köpt var ju kanon fin ju! Ett riktigt kap! Ja ibland kan de vara skönt att sova en stund på dagen,du behövde ju de pga du inte är på topp med förkyldning men hoppas det blivit bättre idag så du mår prima på nyår :) Ha en bra dag! Kram

2008-12-30 @ 09:40:30
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Elin

Ni har ju så fint att man blir sugen på att våldgästa! Hihi!

Jag har också problem med håret, vad ska man hitta på? Att jag desstutom klippt lugg gör ju att alternativen inte är så många! Hmm...

Jag tycker iallafall att du ska locka/våga håret, du är superfin i det!

Kram

2008-12-30 @ 13:01:54
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0